נדל"ן ותשתיות

כמה יעלה לכם לקנות מבצר בלב ים ממלחמת העולם השנייה?

מבצר ששימש חיילים בריטים בזמן מלחמת העולם השנייה יעמוד למכירה פומבית, בחברת הנדל"ן תיארו כי לאחר שיפוצים המקום מתאים למגורים וכי הגישה אליו היא בכלי שיט פרטי בלבד
מערכת ice | 
המבצר בחופי אנגליה (צילום Savills National Auctions)
במה שנראה כמו סצנה מתוך "שאטר איילנד" של מרטין סקורסזה, מבצר שנבנה במהלך מלחמת העולם הראשונה בים הצפוני ובסמוך לחופי צפון האנגליה ​​מוצע למכירה פומבית לראשונה במחיר מיוחד - החל מ-60,000 דולר בלבד.
המבצר ממוקם בשפך נהר האמבר שבצפון אנגליה. כלי הבטון נבנה בתחילה בין 1915 ל-1919 להגנה ימית במהלך מלחמת העולם הראשונה, אם כי הוא לא נכנס לשימוש עד מלחמת העולם השנייה. המבנה המיוחד נחשב לאתר היסטורי, הנכס מוגדר על ידי הממלכה הבריטית כבניין "דרגה II" כלומר בעל עניין מיוחד, המצדיק כל מאמץ לשמר אותו.
 
המבנה נועד כדי לספק תחנת התרעננות ואספקה עבור חיל הים הבריטי ומסוגל להכיל כ- 200 חיילים בעונה. כמו כן המבצר מורכב משלוש קומות עם מרתף וחדר מתחת לפני הים. הוא כולל גם מגדל תצפית מרכזי בן שתי קומות. הרישום מציין כי אספקת מים מתוקים זמינה במבצר דרך באר ארטזית והוא כולל מרפסת ומזח אך בטרם תרכשו את המבצר כדאי שיהיה בידכם כלי שיט כלשהו, כי זו הדרך היחידה להגיע אל המבצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה