עסקי ספורט

מסי ורונאלדו בקרב שחמט? הסוד מאחורי התמונה המפתיעה

מסי ורונאלדו הפתיעו היום כששיתפו באינסטגרם תמונה שלהם משחקים שחמט - והסתבר כי מדובר בקמפיין של המותג לואי ויטון
מערכת ice | 
מסי ורונאלדו לואי ויטון (צילום מתוך אינסטגרם)
מסי מול רונאלדו – מי הגדול מכולם? השאלה הזו קיבלה טוויסט מפתיע היום (שבת) כששניהם פרסמו במקביל בחשבון האינסטגרם שלהם, תמונה שלהם מתחרים בקרב – אבל לא כדורגל אלא דווקא שחמט.
אוהדי הכדורגל ברחבי העולם נחלקים לשניים: חצי טוענים כי ליאו מסי הוא הכדורגלן הטוב בעולם נכון לשני העשורים האחרונים, ואילו החצי השני מוכן להישבע שזהו דווקא כריסטיאנו רונאלדו. הראשון כוכב נבחרת ארגנטינה, מי ששם את ברצלונה הספרדית על המפה כקבוצה הטובה בעולם והיום מככב בגיל 35 במדי פריס סן ז'רמן הצרפתית. השני הוא כוכב נבחרת פורטוגל ומי שהוביל את ריאל מדריד הספרדית להישגים בלתי נשכחים, אך כיום בגיל 37 כבר מתקשה לשחק במדי מנצ'סטר יונייטד.
היריבות בין השניים הייתה בשיאה כאשר שיחקו שניהם בליגה הספרדית, אך כיום כששניהם עברו למדינות אחרות, נראה שדעכה. למרות זאת ההפתעה של כולם רבה למראה התמונה של שניהם משחקים אחד מול השני דווקא שחמט.
 
מדובר בקמפיין פרסומי של המותג לואי ויטון, ולוח השחמט עליו משחקים השניים ניצב לא על שולחן אלא על מזוודה ממותגת של ויטון.

בחודש הקרוב יתכן שנקבל את התשובה לשאלה מי הגדול מכולם, כאשר מסי (ארגנטינה) ורונאלדו (פורטוגל) ינסו להוביל את לזכייה במונדיאל שייפתח מחר בקטאר. לשניהם יהיה זה המונדיאל האחרון בקריירה הארוכה, וסיכוייו של מסי נראים גבוהים מסיכוייו של רונאלדו לקחת את נבחרתו עד הסוף ולהניף את הגביע.
כעת מתברר כי החשדות בנוגע לתמונה אכן נכונות וזאת עם פרסום של סרטוני מאחורי הקלעים באינסטגרם של המותג, המציגים שאכן הצילומים התקיימו בנפרד עבור כל כדורגלן והתמונה הסופית היא בעצם שילוב מרוטש של השניים. 
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה