בעולם

האריס משיבה לטראמפ ואילון מאסק: זה המהלך שיביא לה את הניצחון?

אחרי שדונלד טראמפ הצליח לגייס למחנה התומכים שלו את אילון מאסק האיש העשיר בעולם, סגנית הנשיא קמלה האריס חושפת את "הגוקר" שלה. ג'יימי דיימון, מנכ"ל הבנק הגדול ביותר באמריקה חשף שהוא שוקל למלא תפקיד בממשל האריס במידה ותיבחר
מערכת ice | 
קמלה האריס, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
בעוד פחות משבועיים, אמריקה הולכת לבחירות. נכון לשעה זו, המועמד הרפובליקני, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מוביל בסקרים. עם זאת, בתחילת הקמפיין שלה, המפלגה הדמוקרטית, בראשות סגנית הנשיא קמלה האריס, הצליחה לכבוש את ליבם של בכירי המשק באמריקה.
לאחר שטראמפ הצליח לגייס את האיש העשיר בעולם, איש העסקים אילון מאסק, במחנה של קמלה האריס נחשף כי הם הצליחו לגייס לשורותיהם את מנכ"ל הבנק הגדול ביותר באמריקה.

ג'יימי דיימון, צילום: shutterstock, ויקיפדיה/ Flickr-The Global Financial Context
על פי דיווח שפורסם אתמול (שלישי) ב"ניו יורק טיימס", מנכ"ל בנק ג'יי פי מורגן צ'ייס, ג'יימי דיימון, שוקל מינוי לתפקיד בכיר בממשל בהנהגת קמלה האריס, במקרה שהיא תיבחר. נכון לעכשיו, התפקיד שהוצע לו הוא מזכיר האוצר האמריקאי.
ב"טיימס" טוענים כי דיימון מהסס לחשוף פרטים נוספים בנוגע להצטרפותו לממשל בראשות האריס, בשל החשש מהאפשרות שטראמפ ינצח במירוץ לנשיאות וינקום בו על כך.
דיימון, שנכנס לתפקיד מנכ"ל הבנק בשנת 2006, קיבל הצעות רבות לתפקידים בממשל הפדרלי מכמה נשיאים, אך סירב לכל ההצעות. בשיחת משקיעים שנערכה בחודש שעבר, התייחס לאפשרות שיצטרף לממשל של האריס ואמר: "הסיכוי שזה יקרה קרוב לאפס. אני כנראה לא הולך לעשות את זה, אבל אני שומר לעצמי את הזכות. תמיד הייתי פטריוט אמריקאי, וארצי חשובה לי יותר מהחברה שלי".
לאורך הקריירה שלו, דיימון לא חשש להתבטא בציבור בנוגע להשקפותיו בתחום הכלכלה והמדיניות. עם זאת, הוא הדגיש בשיחה שאם יחליט ללכת על כך, הוא סמוך ובטוח שההנהלה של הבנק תדע להתמודד עם עזיבתו בצורה הטובה ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה