רכילות עסקית

אילון מאסק מגריל מיליון דולר ביום: זה מה שתצטרכו לעשות

המיליארדר ממשיך לתרום מזמנו ומהונו לטובת הקמפיין של מקורבו דונלד טראמפ, וכעת הודיע כי יגריל מדי יום סכום של מיליון דולר בין חותמי העצומה המעודדת רפובליקנים לבחור
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
האיש העשיר בעולם אילון מאסק נרתם במלוא הכוח לטובת ידידו דונלד טראמפ בקמפיין הבחירות, והודיע כי ועדת הפעולה הפוליטית שלו, America Pac, תגריל מיליון דולר בכל יום עד יום הבחירות בין מי שיחתום על העצומה שלו, אשר מעודדת רפובליקנים במדינות המפתח להירשם לבחור. ההתחייבות החלה אתמול (שבת), כאשר מאסק מסר צ'ק בסגנון הגרלה למנצח הראשון בתחרות שלו.
אם מאסק ימשיך להיות התורם היחיד ל-America Pac, הוא מתחייב למעשה לסכום של 17 מיליון דולר עד הבחירות. העצומה של America Pac פונה לכל בוחר רשום בפנסילבניה ומזמינה אותו להתחייב לתמוך בתיקון הראשון והשני לחוקת ארצות הברית.
למעשה, החתימה על העצומה אינה מחייבת את החותמים להיות רפובליקנים; גם דמוקרטים רשומים בפנסילבניה יכולים לחתום עליה. האירוע של מאסק בהאריסבורג היה השלישי שלו תוך שלושה ימים בפנסילבניה, שם הוא מפציר בתומכיו להצביע מוקדם ולהניע אחרים לעשות זאת.
על פי הגרדיאן, מאסק תרם עד כה 75 מיליון דולר ל-America Pac, אשר מבצעת את מרבית פעולות השטח של דונלד טראמפ במדינות המפתח, כך עולה מחשיפות FEC שהוגשו השבוע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה