בעולם

מטריד ביותר: כלא צעירה באסם והתעלל בה מינית במשך 4 שנים

צעיר בן 25 מפולים, מואשם כי החזיק צעירה באסם נטוש שנמצא בשטח ביתם של הוריו והתעלל בה מינית במשך 4 שנים. לפי הדיווחים היא ילדה בזמן שהייתה בשבי והילד נשלח לאימוץ
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
צעיר בן 25 מפולין חשוד שכלא אישה במשך 4 שנים באסם הנטוש בביתו. הצעירה הכירה את החשוד בשנת 2019 דרך אפליקציית היכרויות. הוא כלא אותה באסם נטוש בשטח ביתם של הוריו ובזמן שהייתה כלואה, התעלל בה מינית, אנס אותה בברוטליות והכה אותה. על פי עדותה של הצעירה זה נמשך כ-4 שנים והיא אף הביאה תינוק לעולם בזמן זה, אך הוא נמסר לאימוץ.
אתר החדשות המקומי  myGlogow ראיין את הצעירה שתיארה את הזוועות שהתחוללו באסם הנטוש. "הוא היה שם עליי כיסוי ראש כדי שאני לא אראה איפה אני", סיפרה. "לפעמים הוא היה שוטף אותי עם צינור מים קרים ואם הייתי מצייתת לו, הוא היה מביא לי מים חמים". והוסיפה, "מעולם לא עמדתי בציפיות המיניות שלו, במיוחד לא בשבועות האחרונים. כשלא סיפקתי אותו מינית, הוא היה מכה אותי או מונע ממני מזון. הוא היה נותן לי אוכל רק כשהייתי מותשת לחלוטין, או כשהחזה שלי כאב. אני חושבת שהוא פחד שאני אמות".
 
הוריו של החשוד מכחישים כל קשר לפרשה ואף טענו, "אני זוכרת מקרה שבו בעלי היה מאושפז בבית חולים במשך חודשיים וחצי, והבן שלי היה איתו לאורך כל הזמן הזה. איפה היא הייתה בזמן הזה? במכונית שלו? אם כן, למה היא לא ברחה? אם היא הייתה באסם, למה היא לא צעקה לעזרה? למה היא לא דפקה על הקירות?".

במידה ומתאוס יורשע במעשיו, בית המשפט בפולין צפוי לגזור עליו 25 שנות מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה