בעולם

נהרגה ע"י נחש פיתון ענק - גופתה הוצלה ממש לפני שבלע אותה בשלמותה

אישה בת 57 נהרגה לאחר שנתקלה בנחש פיתון ענק, גופתה ניצלה ממש לפני שהנחש הצליח לבלוע אותה בשלמותה. תושבי הכפר הגיעו למקום והכו למוות את הנחש הענק
מערכת ice |  1
נחש פיתון מרושת (צילום ויקיפדיה)
טרגדיה באינדונזיה, אישה בת 57 מצאה את מותה לאחר שנתקלה בנחש. האישה עבדה במטע עצים של בעלה והותקפה על ידי נחש פיתון ענק באורך של 5 מטרים, הוא חנק אותה למוות וניסה לבלוע אותה בשלמותה.
גופתה אותרה על ידי בעלה לאחר שלא חזרה הביתה, הוא מצא אותה כשהנחש מלופף סביב צווארה בזמן שהוא ניסה לאכול אותה. בדוח של המשטרה צוין "הנחש עמד לבלוע אותה מכיוון הראש, הוא ידע שהיא כבר מתה. כל מה שהוא יכול היה לעשות זה למשוך את הנחש מהזנב כדי שהוא ישחרר את אחיזתו"
 
בעלה של הקורבן מאשים את עצמו במקרה הוא מספר שבאותו היום הוא חזר מוקדם מהמטע ואשתו המשיכה לעבוד בו לבדה. הוא הוסיף "אם הייתי יודע שיש שם נחש, הייתי נשאר להגן עליה".
לאחר המקרה תושבי הכפר הגיעו למקום והיכו את הנחש למוות, תיעוד של זה עלה לרשתות החברתיות. גופתה של הקורבן הגיע למשפחתה ונקברה בטקס מסורתי.
ראש הכפר הגיב למקרה, "הנחש כמעט בלע אותה בשלמותה. חצי מהגוף שלה כבר הייתה בתוך הפיתון כשבעלה מצא אותו. כשהתושבים מצאו את הנחש, הם הרגו אותו מיד. הוא היה עצום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד. בלי בגץ ובצלם. (ל"ת)
    יוסי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור