ויראלי

יצאה לטייל ביער ונבלעה על ידי נחש

אישה באינדונזיה יצאה ליער הסמוך לביתה ולא חזרה. משלחת החיפוש מצאה את גופתה בתוך בטנו של נחש פיתון ענקי
מערכת ice |  1
נחש פיתון מרושת (צילום ויקיפדיה)
טרגדיה באינדונזיה. ג'ארה בת 54 יצאה ביום שישי ליער הסמוך לבית משפחתה בפרובינציית ג'מבי וזאת על מנת לאסוף גומי. היא לא ידעה שהיא לא תחזור מהטיול. משפחתה, אשר חיכתה שתחזור, החלה לדאוג ופנתה למשטרה בטענה כי לא חזרה מטיולה ביער.
המשטרה, ביחד עם תושבי המקום, ארגנו משלחת חיפוש ובמהרה החלו לסרוק את היער הצפוף הנמצא במחוז טנג'ונג ג'בונג ברט בפרובינציה. אחרי יומיים של חיפושים הם נתקלו בנחש פיתון עצום בגודלו ואורכו, כמעט שבעה מטרים, והבחינו כי לנחש ישנה בליטה מאוד גדולה בבטנו.

מיד חשדם עלה כי הנחש בלע את ג'ארה ולכן לכדו את הנחש על מנת ולבדוק חשד זה. הם חתכו את בטן הנחש ומיד חששם התממש – האישה בת ה-54 נבלעה בשלמותה על ידי הנחש. באופן מפתיע בגופתה נשארה שלמה ואף בגדים נותרו שלמים למרות המצב החריג.
על פי ההשערות, ג'ארה נתקלה בנחש אשר נשך אותה עם ניביו ולאחר מכן חנק אותה בגופו עד שהיא הפסיקה לנשום. כאשר הייתה ללא הכרה הוא החל לבלוע אותה, בתהליך שארך כשעתיים. יש לציין שאם ג'ארה לא הייתה נמצאת, לנחש היה לוקח מספר שבועות לעכל אותה.
ראש הכפר טרג'ון גאז'ה, אנטו, בו התגוררה ג'ארה, מסר כי לאחר האירוע הטרגי "תושבי האזור עכשיו פוחדים שישנם נחשים אפילו יותר גדולים ביער".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כיפה אדומה לאן את הולכת שרק הנחש. (ל"ת)
    מיכאל 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור