בריאות

זהירות כלבים! ליקק את בעליו והותיר אותו ללא גפיים

תושבת אוהיו שבארצות הברית, איבדה את ידיה ורגליה עקב ליקוק מהכלב של משפחתה. "לראות את התהליך שהיא עברה במשך חמש שנים זה כמו לראות נס" האם רוק של חיות מחמד מסוכן לנו?
מערכת ice |  1
כלב (צילום freepik)
מארי טריינר, תושבת אוהיו, ארצות הברית, עברה חוויה מחרידה לאחר שכלב המשפחה ליקק אותה. בעקבות חתך קטן ביד, היא נדבקה בחיידק נדיר בשם פנוציטופגה קנימורסוס Capnocytophaga Canimorsus)), הנמצא ברוק של כלבים וחתולים. חיידק זה עלול לגרום לזיהומים חמורים, וכתוצאה ממנו מצבה של טריינר הידרדר במהירות.
בראיון לחדשות FOX סיפרה, שלאחר שהתלוננה על תחושת חולשה שנמשכה מספר ימים, היא הייתה בטוחה שמדובר בשפעת קשה ובעלה לקח אותה לבית החולים, שם היא שקעה בתרדמת. לאחר אבחון, התגלה כי החיידק גרם לקרישי דם ולנמק, מה שהוביל להחלטה קשה של הרופאים לכרות את ארבעת גפיה כדי להציל את חייה.
טריינר עוברת שיקום מורכב הכולל שימוש בגפיים תותבות ובזרועות מיואלקטריות שמופעלות  בעזרת סוללה. לדבריה, החלק הקשה ביותר היה ללמוד ללכת מחדש, אך כיום היא מתמודדת טוב יותר עם האתגר. בזכות התמיכה של בעלה והצוות הרפואי, היא מצליחה לחזור לשגרת חיים ולשמור על חיוך ואופטימיות. "אני אוהבת את בעלי יותר בכל יום", היא אומרת בהתרגשות.
האורתופד שטיפל בה אמר: "לראות את התהליך שהיא עברה במשך חמש שנים זה כמו לראות נס. זה לא ייאמן כמה רחוק היא הצליחה להגיע. בכל פעם שאני רואה אותה היא מחייכת, לא כל אחד יכול לעשות את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין כל סכנה. מע' החיסון צריכה לבוא במגע עם חיידקים.
    מיכאל 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוכלים בריא - הכל מתפקד.
    סגור