בעולם

דרמה במרוץ לנשיאות: ביידן עשוי להודיע בסוף השבוע על פרישה

בזמן שטראמפ ממשיך לצבור כוח, שורה של נסיבות גרמו לנשיא המכהן ג'ו ביידן להתרסק בסקרים. לאחר שהצהיר לא פעם שהוא לא מתכנן לפרוש, דיווח חדש מבכירים במפלגה הדמוקרטית חושף שכעת הוא שוקל בחיוב להצהיר על פרישה כבר בסופ"ש הקרוב 
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
שורה של הופעות איומות באמצעי התקשורת וניסיון ההתנקשות הכושל ביריבו דונלד טראמפ, פגעו אנושות בסיכויים של נשיא ארה"ב המכהן ג'ו ביידן להיבחר לכהונה נוספת כנשיא ארה"ב. הקש ששבר את גב הגמל היה סקר שבוצע בקרב מצביעי המפלגה בו עלה כי יותר משני שליש מהם מעוניינים שביידן יפרוש מהמרוץ.
כל אלו, גרמו לבכירים במפלגה הדמוקרטית הבינו את חומרת המצב ולמרות שהצהיר לא פעם שלא יפרוש מהמרוץ לנשיאות, דיווח חדש חושף שככול הנראה שזה יקרה והרבה יותר מהר ממה שנדמה לנו.
לפי דיווח שפורסם הערב (חמישי), באתר האינטרנט AXIOS, עולה כי גורמים בכירים במפלגה הדמוקרטית שיש להניע את ביידן לפרוש מהמרוץ. לשיטתם, השיטה לגורם לזה לקרות היא הפעלת לחץ מצד מנהיגי המפלגה וחברים הקרובים על ביידן מה שעשוי לשכנע אותו לפרוש מהמרוץ כבר במהלך בסוף השבוע הקרוב.
למרות שהוא לא אחת התבצר בעמדה של לא לפרוש מהמרוץ, לפי המקורות בדיווח הנוכחי, הלחץ הגובר על הנשיא המכהן, הוביל לשינוי בעמדתו. כעת, ביידן בוחן ביתר שאת את השאלה האם הסגנית שלו קמלה הריס תוכל לגבור על דונלד טראמפ שמעמדו רק עולה בקרב המצביע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה