בעולם

קמלה האריס חוטפת: "לעצור את רצח העם בעזה"

לראיון בתוכניתו של הקומיקאי ג'ימי קימל נכנסה קבוצת מוחים פרו-פלסטינים שניסתה לשבש את דבריה של סגנית הנשיא. "15 אלף תינוקות מתו בגללך", צעקו לעברה מפגינים מקבוצת CODEPINK. בסופו של דבר הראיון שודר כסדרו, אלא שמאחורי הקלעים התחוללה מהומה רבתי - שהסלימה לעימות פיזי
מערכת ice |  1
קמלה האריס וג'ו ביידן (צילום shutterstock)
הבחירות לנשיאות ארה"ב צפויות להתקיים בעוד חודשים ספורים, בשעה שהממשל הדמוקרטי מרבה לספוג ביקורת על אודות תמיכתו העקבית בישראל במלחמה ברצועת עזה. ביום רביעי האחרון, סגנית הנשיא ג'ו ביידן, קמלה האריס, הגיעה לראיון בתוכניתו של הקומיקאי ג'ימי קימל שיצא משליטה.
מוחים פרו-פלסטינים ניסו לשבש את דבריה של האריס, כשבתיעוד מהאירוע שהעלתה קבוצת המחאה שגרמה למהומה CODEPINK ושאינו נראה בריאיון שלבסוף שודר במסגרת התוכנית, נראים המוחים קמים מהקהל וקוראים קריאות קשות לעבר האריס ונגד תמיכת ממשל ביידן בישראל.
 
המוחים נשמעו כשהם צועקים: "לעצור את רצח העם", "15 אלף תינוקות מתו בגללך", "ראשים של תינוקות אמיתיים נערפים, לא תינוקות מומצאים כמו שביידן טען שראה", "את רוצחת מז***ת". המנחה קימל ניסה להרגיע את הרוחות, כשאמר "אם למישהו יש עוד משהו להגיד, עכשיו זה הזמן". אבל המוחים המשיכו בזה אחר זה להפריע לריאיון, כשאחד מהם אף החל לנופף בדגל פלסטין.
אלא שמאחורי הקלעים העימותים בין המוחים למאבטחים נמשכו והגיעו לכדי עימות פיזי. לבסוף, הפעילים עזבו את המקום ללא צורך במעורבות משטרתית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מספיק15 צריך 50 לפניי 10 שנים הנוחבות שרצחו
    אבי 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנסו ושרפו היו אותם ילדים שהתחנכו על ברכיי האיסלם ושנאת ישראל והאמהות שלהם מתגאות שהן ממליטות שהידים אם כך תשמידו אותם ושלא תיפול שערה מראש של חייל חיזרו הבייתה בשלום
    סגור