בעולם

יכול להיות שזו הפדיחה הנוראית ביותר של ג'ו ביידן

ג'ו ביידן ממשיך לספק פדיחות ורגעים מביכים כאשר בראיון שערך לרשת Bet News, שכח את שמו של שר ההגנה האמריקאי וכשלא הצליח להזכר, הוא פשוט כינה אותו כ"האיש השחור"
מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אם חשבתם שרצף הפדיחות הארוך של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נגמר, אתם טועים. מכיוון שרק הלילה, (בין רביעי לחמישי) באמצע ראיון לרשת Bet News, סיפק רגע מביך במיוחד כאשר שכח את שמו של שר ההגנה האמריקאי, לויד אוסטין. אז כיצד ביידן בחר לקרוא לאוטסין כששכח את שמו? "האיש השחור". 
בלבול זה הגיע בשלב בראיון בו ביידן נשאל על יחסו לקהילה האפרו אמריקאית, הוא השיב "הדבר החשוב הוא להתייחס לכולם בכבוד". לאחר מכן ניסה להביא את אוסטין כדוגמא, אך כשלא הצליח להזכר בשמו, כינה אותו כך. 
 
טעות זו מצטרפת לשרשרת הפדיחות שמספק נשיא ארצות הברית כבר על בסיס שבועי, כאשר לדוגמא לפני כשבועיים, כשרצה לזמן את נשיא אוקראינה, זלינסקי לעלות לנאום אחריו, הוא בטעות הציג אותו בפני הקהל כ"נשיא אוקראינה, פוטין" שגרם למבוכה רבה, רק היום בלילה ביידן הודיע כי נדבק במחלת הקורונה ונאלץ לבטל נאום שנקבע לו בלאס ווגאס וחזר לביתו שבדלאוור, על מנת לשהות שם בבידוד. על פי דברי רופאיו של הנשיא, הוא סובל מתסמינים קלים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה