בעולם

ביידן שוב מתבלבל מול העיתונאים: "מזמין את פוטין לבמה"

כששמועות נפוצות סביב מצבו הבריאותי והקוגניטיבי של הנשיא המכהן השתתף המועמד הדמוקרטי במסיבת עיתונאים יחד עם מנהיג אוקראינה. במקום להזמין את זלנסיקי לבמה מעד בלשונו והזמין בטעות את מנהיג רוסיה. מיד מיהר לתקן ואפילו לצחוק על הסיטואציה אך רבים מודאגים - האם מדובר בעוד סימן לאי כשירות? 
מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
כשהבחירות לארצות הברית מתקרבות ונראות צמודות במיוחד, חששות רבים עולים כנגד הנשיא המכהן של ארצות הברית, ג'ו ביידן, בנוגע למצבו הקוגניטיבי והבריאותי. סרטון חדש עשוי לאשש את הטענות של מתנגדיו. כזכור, במהלך העימות מול היריב הרפובליקני, דונלד טראמפ, נראה הנשיא כשהוא מגמגם, מפוזר ורבים טוענים שדבר זה גרם לו להפסיד בעימות הטלוויזיוני. בעקבות כך רבים קראו לו לפרוש ולהעביר את מועמדות המפלגה לאדם כשיר יותר. 
הסרטון שצף כעת מראה את הנשיא ביידן כשהוא על במה במסיבת עיתונאים יחד עם מנהיג אוקראינה, זלנסיקי. ביידן הציג את הנשיא האוקראיני ואמר כי הוא מציג בפני הקהל את "הנשיא פוטין". ביידן תיקן את עצמו לאחר רגע ואמר "האיש שהולך לנצח את פוטין". הנשיא אף התבדח ואמר כי הוא "מרוכז כל-כך בלנצח את פוטין". 
 
קולות רבים במפלגה הדמוקרטית ומחוצה לה קוראים לנשיא המכהן להתפטר. בין הקולות הבולטים הוא השחקן ג'ורג' קלוני. קלוני הוא תומך וותיק של המפלגה הדמוקרטית, אך במאמר שפרסם אמר כי הנשיא ביידן הוא לא אותו הנשיא ביידן שפגש קודם. לדבריו, למרות שהוא אוהב את הנשיא הדמוקרט הוא קורא לו לפרוש ולמנוע כהונה שנייה של הנשיא לשעבר טראמפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה