בארץ

ביידן תחת מתקפה בישראל: "לא כשיר, סנילי, אנטישמי"

נשיא ארה"ב סופג בשעות האחרונות ביקורת קשה על רקע החלטת הממשל האמריקני להטיל סנקציות על שלושה ישראלים, נוסף ל-6 רשויות בהן ארגון להב"ה ומאחזים ביו"ש. בארגונו של בנצי גופשטיין כתבו: "צעדיו של ביידן לא ירתיעו אותנו - נמשיך לפעול ללא מורא למען הצלת בנות ישראל"
מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שעוד מה-7 באוקטובר ניצב לימינה של ישראל, סופג בשעות האחרונות (חמישי) מתקפה חסרת תקדים על רקע הפרסום כי משרד החוץ של ארה"ב הטיל סנקציות על שלושה ישראלים, בנוסף ל-6 ישויות ישראליות בהן ארגון להב"ה ומאחזים ביהודה ושומרון.
"הנשיא הסנילי והאנטישמי של ארצות הברית לא מפחיד אותנו", אומרים בארגון להב"ה. "היום גם בארצות הברית יודעים שמדובר בנשיא לא כשיר, שמגלה גישה מתרפסת בכל תחום אפשרי ולא מבין מה נעשה סביבו. מכל מקום, צעדיו של ביידן לא ירתיעו אותנו - נמשיך לפעול ללא מורא למען הצלת בנות ישראל, למורת רוחם של ביידן ושאר שונאי ישראל".
האמריקנים הטילו סנקציות על רעות בן חיים ואביעד שלמה שריד, שמקושרים לארגון צו 9 שכחלק מפעולותיו ניסה לחסום משאיות סיוע הומניטרי לרצועת עזה. בנוסף, האמריקנים הטילו סנקציות על ארגון להב"ה שאותו תיארו כך: "הארגון הקיצוני האלים הפך להיות הגדול בישראל, עם סניפים בכל עיר ויותר מ-10,000 חברים רשומים". ארה"ב הטילה עיצומים גם על מאחזים, בהם "החווה של נריה" ו"חוות יששכר מן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה