בעולם

ביידן יפרוש מהמרוץ? מקורבים: רק מישהי אחת יכולה להחליט

לאחר עימות טלוויזיוני משודר ומאכזב בכירים במפלגה הדמוקרטית מיהרו לתמוך בנשיא המכהן. אחרים הביעו דווקא אי סיפוק ומקווים להחלפתו במועמד אחר. כעת, דיווח אחרון חושף כי המנהיג צפוי להיפגש עם משפחתו על מנת לדון בהמשך הקמפיין. גורמים יודעי דבר מדווחים כי השפעתה של הגברת הראשונה בנושא היא מכרעת 
מערכת ice | 
ביקור ג'ו ביידן בישראל (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
הרוחות בארצות הברית סוערות בעקבות העימות הטלוויזיוני לקראת הבחירות בין נשיא ארצות הברית המכהן ומועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ג'ו ביידן ומועמד המפלגה הרפובליקנית והנשיא לשעבר דונלד טראמפ. נראה כי הדעה הרווחת היא כי ביידן הפסיד בדיבייט, בעיקר בשל חוסר קוהרנטיות וגמגום. גורמים שונים מייחסים את הדברים הללו לגילו המבוגר של הנשיא או למחלה, שאחרים טוענים כי הוא מסתיר מציבור הבוחרים. 
במפלגה הדמוקרטית מיהרו לעמוד מאחורי המועמד, קלינטון ואובמה חיזקו את הופעתו בנאום והביעו את תמיכתכם בביידן. למרות זאת, דמוקרטים אחרים קראו לביידן לפרוש מהמרוץ ולאפשר למועמד דמוקרט אחר להחליף אותו בקרב מול טראמפ בבחירות הקרובות. בעקבות כך, על-פי דיווח NBC ביידן צפוי להיפגש עם משפחתו ביום הקרוב ולדון בעתיד הקמפיין הנשיאותי שלו.
על-פי הדיווח, הנשיא המכהן צפוי להיפגש עם בני משפחתו על מנת לדון באפשרות של פרישה מהמרוץ. במקרה זה, לא ברור אם מי שתעמוד בראש המפלגה היא סגנית הנשיא המכהנת קמלה האריס או מועמד אחר. גורמים המקורבים לנשיא המכהן סיפרו כי אשתו היא דמות מרכזית בקבלת ההחלטה, וכי ככל הנראה הנשיא צפוי להקשיב לה בנוגע להחלטה הזאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה