בריאות

פגישת נתניהו וביידן תבוטל? הנשיא נאלץ לשהות בבידוד בביתו

בימים האחרונים האפשרות כי ביידן יפרוש מהמרוץ נידונה בפלטפורמות רבות, ואף ביידן עצמו העלה את האפשרות הזו בריאיון שקיים. כעת הכל ייאלץ לחכות מספר ימים, מאחר והנשיא נדרש להישאר בבידוד 
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום freepik, פלאש 90/ אריה לייב אברמס, MARC ISRAEL SELLEM/POOL)

נשיא ארצות הברית המכהן, ג'ו ביידן, עובר ימים טרופים ומטלטלים מאז ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר, דונלד טראמפ. גם לפני האירוע היה לחץ על ביידן לפרוש אך הלחץ הזה התגבר עם ההבנה כי אירוע ניסיון ההתנקשות הגדיל משמעותית את סיכוייו של טראמפ לנצח, ואף לנצח בגדול.

ברקע הלחץ שמגיע אל ביידן גם מתוך המפלגה הדמוקרטית, והקשיים שהוא וצוותו עוברים בניסיונות גיוסי כספים לקמפיין, הלילה (חמישי) ביידן קיבל בשורה קשה נוספת. התברר כי הנשיא נדבק בקורונה.
ביידן נאלץ לבטל נאום שנקבע לו בלאס ווגאס וחזר לביתו שבדלאוור, על מנת לשהות שם בבידוד. על פי דברי רופאיו של הנשיא, הוא סובל מתסמינים קלים. הדבר קורה באורח פלא, לאחר שביידן הצהיר בריאיון כי הוא מוכן לשקול פרישה מהמרוץ לנשיאות, רק במידה ויהיה שינוי משמעותי במצבו הרפואי.
 



מבחינתו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, העיתוי לא יכול להיות גרוע יותר, מאחר והשניים אמורים לקיים פגישה חשובה בוושינגטון ביום שני הקרוב, ברקע המלחמה בישראל והבחירות הקרבות בארצות הברית. לא מן הנמנע כי אם מצבו של הנשיא לא ישתפר ואף יחמיר, פגישה זו תבוטל, או תתקיים באמצעים אלקטרוניים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה