ויראלי

טראמפ שולח מסר ברור לנתניהו: בדרך לשיקום ביחסים?

אחרי ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שלח לנשיא ארה"ב לשעבר איחולים: "זו הייתה מתקפה על הדמוקרטיה כולה, מאחלים לך החלמה מהירה". בהמשך, טראמפ הפתיע כששיתף את הדברים של נתניהו ברשתות החברתיות

מערכת ice |  1
נתניהו, טראמפ, ביידן (צילום עמוס בן גרשום, לע״מ, Fox News /youtube, פייסבוק/Joe Biden)
דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית לשעבר שמתקרב מאוד לחזרה לשלטון, ניצל לפני מספר ימים מניסיון התנקשות בו, אחרי שמתנקש אמריקאי ניסה לירות בו עם רובה צלפים 8 כדורים, כאשר במזל גדול רק אחד מהם פגע באוזנו של טראמפ שניצל מניסיון החיסול שהדהים את העולם ועוד רבות ידובר עליו במהלך ההיסטוריה.
בין כלל המברכים את טראמפ ניתן למצוא גם את נשיא ארה"ב הנוכחי, ג'ו ביידן, וכמובן את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ששלח איחולים לטראמפ בהם אמר: "כמו כל הישראלים, רעייתי שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות האיום ונורא בחייו של טראמפ".
עוד מסר ראש ממשלת ישראל: "זו לא הייתה רק מתקפה נגד דונלד טראמפ. זו הייתה מתקפה על מועמד לנשיאות ארה"ב. זו הייתה מתקפה על ארה"ב, על הדמוקרטיה ועל כל הדמוקרטיות. בשמי ובשם עם ישראל אנו מאחלים לטראמפ החלמה מהירה".
על רקע היחסים הרעים בין נתניהו לטראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר שיתף את המסר של בנימין נתניהו, אחרי שצייץ את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו, בו נתניהו מדבר מלשכתו ושולח איחולים לטראמפ. האם זה הסימן לשיקום היחסים בין השניים? ימים יגידו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפתעות בקונגרס לביבי! (ל"ת)
    צילה משיח 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור