תקשורת ומדיה

רה"מ נתניהו על ניסיון ההתנקשות בטראמפ: "זה יכול לקרות בישראל"

בראיון בלעדי לערוץ 14 ציין ראש הממשלה כי אירוע כזה עלול לחזור על עצמו: "זה יכול לקרות כי יש פה הסתה לרצח של נבחרי ציבור, שרים, ראש הממשלה, בהיקפים שאי אפשר להאמין שהם קיימים". יו"ר הליכוד הוסיף לציין כי צה"ל נכנס בעוצמה בציר פילדלפי וכי ניסיון חיסולו של מוחמד דף - לא יסכל עסקה לדבריו כי אם יקדם אותה
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר הבוקר (שני) על רקע המלחמה המתמשכת ברצועת עזה ובגבול הצפון, כי הוא חושש מגילויי הסתה שעלולים להביא לניסיון התנקשות, כמו זה שכוון כלפי נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ לפני יומיים. במעמד זה, יו"ר הליכוד הוסיף לתקוף את היועמ"שית לממשלה גלי בהרב מיארה ואת מערכות אכיפת החוק.
בראיון לכתב הפוליטי של ערוץ 14 מוטי קסטל ציין כי אירוע כזה יכול להתרחש בישראל. "זה יכול לקרות כי יש פה הסתה לרצח של נבחרי ציבור, שרים, ראש הממשלה, בהיקפים שאי אפשר להאמין שהם קיימים... זה מכוון לא רק נגדי, אלא גם בני משפחתי... נגד בני שולחים חוקרים פרטיים". 
נתניהו הוסיף לציין כי "צה"ל נכנס בעוצמה בציר פילדלפי" והבטיח הישארות צבאית בשטחו גם בתום הלחימה העצימה ברצועת עזה. באשר לניסיון חיסול בכיר החמאס מוחמד דף, הצהיר נתניהו כי ישראל מכה בעוצמה בארגון הטרור ומהלך שכזה אינו מסכל עסקת חטופים כי אם מקדם אותה. 
נתניהו הגיע היום לניחום אבלים של משפחות החללים הדרוזים במלחמת חרבות ברזל. "אין חיים בלי הנכונות להילחם עבור החיים. באתי כאן להרכין ראש בפני אלו שנפלו בצפון ואלו שנפלו בדרום, כשהסתערו אל תוך האש, שהוכיחו גבורה, הקרבה, מנהיגות ודוגמא אישית. אני מצדיע להם ואני מצדיע לכן המשפחות. אנחנו מנצחים בזכות הגבורה וההקרבה המשותפת שלנו.". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקוזאק הנגזל, או הגולם שקם על יוצרו (ל"ת)
    מיצי בושי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לאכזב את רוה"מ ? זה מול לא קרה בישראל... (ל"ת)
    אני1 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור