דיגיטל וטק

מזעזוע ועד תמיכה: עולם הטכנולוגיה מגיב לניסיון ההתנקשות בטראמפ

לאחר הגינוי של ביידן ושיחת הטלפון עם טראמפ, מנכ"לי חברות הטכנולוגיה הגדולות מגיבים גם הם לניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר, שהתרחש בעצרת בבאטלר, פנסילבניה. עם תגובות מלאות תמיכה וזעזוע, הביעו הבכירים את התנגדותם לאלימות הפוליטית. כיצד ישפיע האירוע על הדמוקרטיה האמריקאית?
רפאל בן זקרי | 
דונלד טראמפ רגע אחרי הירי (צילום יוטיוב/ Fox News)
לאחר הגינוי של ביידן ושיחת הטלפון עם טראמפ, מנכ"לי חברות הטכנולוגיה הגדולות מגיבים גם הם לניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר, שהתרחש בעצרת בבאטלר, פנסילבניה.
כזכור, אמש ירה חמוש ופגע בטראמפ. הנשיא לשעבר כתב ברשתות החברתיות כי נורה בכדור שחדר לחלק העליון של אוזנו הימנית. לפי דיווחים, אחד המשתתפים בעצרת נהרג ושניים נוספים במצב קשה, כאשר החשוד בירי נהרג אף הוא.
מנכ"ל אפל, טים קוק, כתב בפוסט ב-X: "אני מתפלל להחלמה מהירה לנשיא טראמפ. מחשבותיי איתו, עם שאר הקורבנות ועם משפחת טראמפ. אני מגנה בחריפות את האלימות הזו." קוק וטראמפ ניהלו מספר אינטראקציות במהלך כהונתו של טראמפ בבית הלבן, כאשר קוק נפגש עימו מספר פעמים וקיבל ממנו שבחים, אך גם ביקר את מדיניותו ואת ההתפרצות לקפיטול.
מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, כתב ב-Threads: "מתפלל להחלמה מהירה לנשיא טראמפ. זהו יום עצוב עבור מדינתנו. אלימות פוליטית מערערת את הדמוקרטיה ויש לגנות אותה תמיד." גם מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, כתב ב-X: "אני תומך במלואי בנשיא טראמפ ומקווה להחלמה מהירה שלו. הפעם האחרונה שבה אמריקה ראתה מועמד כה קשוח הייתה עם תיאודור רוזוולט."
מנכ"ל אלפבית, סונדר פיצ'אי, הוסיף: "אני מאחל לנשיא טראמפ החלמה מהירה. אני מזועזע מהירי היום ומהאובדן בחיים. אלימות פוליטית אינה נסבלת ועלינו כולנו להתאחד ולהתנגד לה בחוזקה."  מנכ"ל המתחרה, מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, הגיב ואמר: "לא צריך להיות שום מקום לאלימות כלשהי בחברה שלנו. שולח את מיטב האיחולים לנשיא טראמפ להחלמה מהירה ולכל הנפגעים מהאירוע הנורא היום."
עם הבהרת עמדתם הברורה, נראה כי עולם הטכנולוגיה מאוחד בגינוי האלימות ובקריאה להחלמתו המהירה של טראמפ, תוך הדגשת הצורך במאבק באלימות פוליטית על מנת לשמור על הדמוקרטיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה