קריפטו

השינוי של טראמפ: כך הפך ממתנגד לתומך נלהב של הקריפטו

דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, שינה את עמדותיו כלפי תעשיית הקריפטו והפך לתומך נלהב של המטבעות. כך השינוי המפתיע בדעותיו מציב אותו בעמדה ייחודית בבחירות 2024
רפאל בן זקרי | 
טראמפ נגד הביטקוין (צילום Noam Revkin Fenton Yonatan Sindel/Flash90)
דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית לשעבר שמתמודד לתפקיד גם כעת, עבר שינוי מרשים בדעותיו כלפי תעשיית הקריפטו. בעבר היה ידוע כמתנגד נחרץ למטבעות הקריפטו, אך לאחרונה החל להביע תמיכה חזקה בתחום, כאשר השינוי הזה הפך לאחד הנושאים המרכזיים בקמפיין הבחירות שלו לשנת 2024.
בשנת 2019, טראמפ הביע את התנגדותו לקריפטו בטוויטר, וציין כי הוא לא תומך בביטקוין ובמטבעות קריפטו אחרים, כיוון שאינם נחשבים לכסף אמיתי והתנודתיות הגבוהה שלהם הופכת אותם למסוכנים. הוא קרא לרגולציה מחמירה בתחום, וטען כי מדובר בהונאה פוטנציאלית.
אך עם התקרבות הבחירות ב-2024, טראמפ שינה את דעתו כמעט לחלוטין. במאי השנה הוא הצהיר כי ארצות הברית צריכה להיות המובילה העולמית בתחום הקריפטו, והבטיח כי אם ייבחר, יפעל להפחתת הרגולציה ולקידום תעשיית הקריפטו. באירוע לגיוס כספים ביוני הוא אף הכריז כי יהיה "נשיא הקריפטו".
המעבר החד של טראמפ אינו מקרי. תעשיית הקריפטו הפכה לכוח פוליטי משמעותי, כאשר גופים פוליטיים הנתמכים על ידי קריפטו גייסו מעל 102 מיליון דולר בסבב הבחירות הנוכחי. תמיכתו בתעשייה מעניקה לו גישה לכספים חדשים ומשמעותיים, ודמותו החדשה כתומך קריפטו מושכת אליו תורמים רבים מהתחום.
גם ג'ו ביידן, יריבו הדמוקרטי, התרגל לתנאים החדשים והחל לקבל תרומות קריפטו, ואף עדכן את גישת ממשלו כלפי הרגולציה בתחום. המאבק הפוליטי על תמיכת תעשיית הקריפטו מתנהל בשני המחנות, אך נכון לעכשיו נראה כי השוק מאמין שטראמפ יוכל לקדם את התחום בצורה משמעותית יותר.
השינוי בדעותיו של טראמפ כלפי הקריפטו מציב אותו בעמדה ייחודית בבחירות 2024, כאשר הוא מתחייב לקדם את התעשייה ולהפחית את הרגולציה, ובכך מציב את עצמו כמועמד המוביל לתמיכת תעשיית הקריפטו והקהילה העסקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה