דיגיטל וטק

טראמפ בהצעה יומרנית על מטבע הביטקוין: זו התוכנית שלו

הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות בהווה ממשיך לכבוש את תעשיית הקריפטו עם הצעה לכרות את כל הביטקוין הנותר בארה"ב. במפגש עם בכירי התעשייה, טראמפ הדגיש את המהלך כדומיננטיות אנרגטית מול סין ורוסיה, ומשתמש בהצהרות גם ככלי לניגוח היריב ביידן
רפאל בן זקרי | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
דונלד טראמפ ממשיך לנסות לפנות לקהילת הקריפטו, והפעם מתמקד בכריית ביטקוין לא רק בוושינגטון די.סי., אלא גם ברמה הבינלאומית. במפגש שערך לאחרונה עם אנשי תעשיית הקריפטו, טראמפ הצהיר כי הוא שואף שכל הביטקוין שנותר ייכרה בארצות הברית, במהלך שהוא מאמין שיתרום לדומיננטיות האנרגטית של המדינה.
במפגש השתתפו נציגים מחברות כריית ביטקוין בולטות כמו סלמן קאן מ-Marathon Digital, ס. מתיו שולץ מ-CleanSpark, ג'ייסון לס ובריאן מורגנשטרן מ-Riot Platforms. גם אמנדה פביאנו, לשעבר ראש מחלקת הכרייה ב-Galaxy וכיום דירקטורית כריית ביטקוין ב-Fidelity, נכחה במפגש.
בפוסט האחרון שלו ברשת החברתית Truth Social, כתב טראמפ: "כריית ביטקוין עשויה להיות קו ההגנה האחרון שלנו נגד מטבע דיגיטלי של הבנק המרכזי (CBDC). השנאה של ביידן לביטקוין רק עוזרת לסין, רוסיה והשמאל הקומוניסטי הרדיקלי. אנחנו רוצים שכל הביטקוין הנותר ייכרה בארה"ב! זה יעזור לנו להיות דומיננטיים באנרגיה."
עם היוזמה האחרונה, טראמפ שואף להגדיל את חלקה של ארה"ב בשיעור כריית הביטקוין, שעומד כיום על 38% לפי נתוני ChainBulletin, כאשר אחריה ניצבות סין עם 21% וקזחסטן עם 13.3%.
תעשיית הקריפטו מחפשת דרכים שונות להשפיע על הפוליטיקאים בארה"ב, נוכח הבדיקות הרגולטוריות המתגברות במדינה. למרות שאישור קרן הסל של ביטקוין ואת'ריום היוו אבן דרך משמעותית, טראמפ משתמש בקלף הקריפטו כדי לשכנע בוחרים לטובתו. בחודשים האחרונים, הוא החל להשתמש בקריפטו ככלי נוסף במאבק מול ממשל ביידן, והשינוי הדרמטי בעמדתו בנושא זה הפך לנושא מרכזי במרוץ הנשיאותי הקרוב.
בחודש שעבר הבטיח טראמפ כי הביטקוין ישגשג בארה"ב תחת מנהיגותו. הוא גם התחייב להגן על זכויות מחזיקי הקריפטו והביע התנגדות ליצירת מטבע דיגיטלי של הבנק המרכזי (CBDC).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה