קריפטו

טראמפ ותרומות הענק בענף הקריפטו: זה הסכום המטורף שגייס

לאחר שהביע את התנגדותו בכל הנוגע לענף הקריפטו, כעת דונלד טראמפ מכריז כי הוא יקבל תרומות שיגיעו במטבעות דיגיטליים עבור קמפיין הבחירות שלו לנשיאות ארה"ב. במהלך חודש ינואר האחרון, טראמפ התבטא נגד מטבע הביטקוין ואמר לאזרחי ארה"ב כי מדובר ב"איום וסכנה על החופש שלנו". נכון להיום, תרומות הקריפטו שהועברו לידיו מסתכמות ביותר מ-20 מיליון דולר

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)

דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר, ממשיך להפתיע. לאחר שנודע כי הצליח לגייס קרוב ל-53 מיליון דולר בתוך יום, יממה לאחר שהוכרז כי הוא מורשע בפרשת תשלום דמי השתיקה לכוכבת הפורנו, היום (חמישי) דווח כי המועמד לנשיאות ארה"ב הכריז כי הוא יקבל תרומות שיגיעו במטבעות דיגיטליים. נכון להיום, תרומות הקריפטו שהועברו לטראמפ מסתכמות ביותר מ-20 מיליון דולר. תיק הקריפטו שלו מוערך בכ-23 מיליון דולר. 

לאחר שבמהלך חודש ינואר האחרון הודיע כי הוא מתנגד לענף הקריפטו והעביר לאזרחי ארה"ב מסר ברור כאשר אמר כי מדובר ב"איום וסכנה על החופש שלנו", דעתו של נשיא ארה"ב לשעבר השתנתה.
כאמור, אותה תפנית בעלילה התרחשה במהלך חודש מאי האחרון, כאשר דיוויד ביילי,  מנכ"ל אתר החדשות והפרשנות "Bitcoin Magazine", הכריז ברשת החברתית X  כי הוא משתף פעולה עם טראמפ לטובת שינוי מדיניות בתחום הביטקוין. בציוץ שפרסם, כתב מנכ"ל אתר החדשות כי במידה וייבחר, הוא צפוי לחתום על מדיניות ביטקוין ביום הראשון שלו בתפקיד כנשיא ארה"ב. 
כאמור, עמדתו של טראמפ השתנתה בעקבות קמפיין הבחירות שאותו הוא מוביל אשר זקוק לגיוס תרומות ענק מצד תומכיו. כזכור, יממה לאחר שהורשע בפרשת דמי השתיקה לכוכבת הפורנו, טראמפ ואנשיו הצליחו לגייס כמעט 53 מיליון דולר לטובת קמפיין הבחירות שלו. מדובר בהישג מרשים במיוחד עבור טראמפ, נוכח העובדה כי זהו סכום המקוון הגבוה ביותר שמועמד רפובליקני הצליח לגייס אי פעם בתוך יום אחד.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה