בעולם

טראמפ נגד קריפטו: "איום וסכנה, הם יקחו את הכסף שלכם"

הנשיא לשעבר והמתמודד לבחירות הבאות, דונלד טראמפ, הצהיר כי הוא לא יאשר את הקמתו של מטבע דיגיטלי ע"י בנק אמריקני מרכזי, משום שלטענתו הדבר יהווה: "איום וסכנה על החופש שלנו, ייתן לממשל הפדרלי שליטה מוחלטת על הכסף שלנו"
מערכת ice |  1
טראמפ נגד הביטקוין (צילום Noam Revkin Fenton Yonatan Sindel/Flash90)
על רקע מערכת הבחירות בארה"ב ושינויים רגולטורים בשוק הקריפטו, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הבהיר כי לא יאפשר הקמה של מטבע דיגיטלי ע"י בנק מרכזי.
לטענתו של הנשיא המתמודד: "מטבע דיגיטלי כזה יהווה איום וסכנה על החופש שלנו, ואני אעצור את זה מלהגיע לאמריקה. מטבע כזה ייתן לממשל הפדרלי שלנו שליטה מוחלטת על הכסף שלנו. הם יוכלו לקחת את הכסף שלכם ואתם אפילו לא תדעו שזה קרה".
זו אינה הפעם הראשונה בו טראמפ העביר ביקורת כלפי תחום מטבעות הקריפטו, ואף אמר כי לדעתו, הביטקוין נראה "כמו הונאה", בריאיון שסיפק לתקשורת האמריקנית. למרבה האירוניה, הנשיא מחזיק בעצמו במטבע את'ריום בשווי של כ-2.5 מיליון דולר.
אין ספק כי תחום המטבעות הדיגיטליים צובר בתקופה האחרונה תאוצה. כזכור, בשבוע שעבר הרשות לניירות ערך האמריקנית אישרה קרנות סל אשר עוקבות אחרי המטבע הפופולרי ביטקוין, ובכך פתחה את התחום בפני סוחרים רבים אשר לא מחזיקים בארנק דיגיטלי. נראה כי ההבטחה של טראמפ מגיעה על רקע החשש ההולך וגובר של אזרחים רבים ביחס לתחום, שנחשב בעיני רבים כלא בטוח במיוחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק
    קריפטוזבאלה 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טראמפ צודק, מדובר בהונאה אחת גדולה
    סגור