בעולם

סגן יו"ר בלקרוק מזהיר את אירופה מפני טראמפ: "קריאת השכמה"

סגן יו"ר בלקרוק ויו"ר הבנק הלאומי השוויצרי לשעבר, פיליפ הילדברנד הזהיר מפני בחירה אפשרית של דונלד טראמפ לקדנציה שנייה כנשיא ארצות הברית וטען כי במידה וזה יקרה זו תהיה "קריאת השכמה" לאירופה
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
סגן יו"ר בלקרוק ויו"ר הבנק הלאומי השוויצרי לשעבר, פיליפ הילדברנד הזהיר מפני בחירה אפשרית של דונלד טראמפ לקדנציה שנייה כנשיא ארצות הברית וטען כי במידה וזה יקרה זו תהיה "קריאת השכמה" לאירופה. כך דווח ב-CNN.
כזכור לפני כעשרה ימים פורסם כי קרן ההשקעות הגדולה בעולם בלקרוק תקצץ 3% בכוח האדם שלה ותפטר כ-600 עובדים. בנוסף לכך טוענת החברה כי מספר המפוטרים והקיצוצים יעלה עוד יותר עד סוף 2024. נכון ללפני שנה בחברה היו רשומים 19,800 עובדים.
הקיצוצים בחברה יעמדו על 600 איש מתוך כמעט 20 אלף עובדים. יחד עם זאת מדגישים בחברה שבסיסה נמצא בניו יורק כי לקראת סוף שנת 2024 היא דווקא בדרך לגיוסים חדשים וכח עבודה חדש בחברה לאור היכולות הטכנולוגיות שהיא מתעתדת להיכנס אליהן.
דונלד טראמפ שרץ כעת בפעם השלישית לבחירות ארצות הברית, זאת לאחר שבפעם הראשונה ניצח את הילרי קלינטון ונבחר לנשיא בשנת 2016, ואילו בבחירות 2020 הפסיד למועמד הדמוקרטים ג'ו ביידן. כעת איש העסקים רץ פעם נוספת לנשיאות וצפוי להיבחר למועמד הרפובליקנים, לאחר שניצח באייווה המדינה הראשונה שבחרה את המועמד שלה לנשיאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה