בעולם

טראמפ חוגג הישג מטורף: זה הסכום שהצליח לגייס בתוך יום אחד

המטה של דונלד טראמפ הצליח לגייס כמעט 53 מיליון דולר בתוך יום, מיד לאחר הרשעתו בפרשת דמי השתיקה לכוכבת הפורנו. מדובר בהישג חסר תקדים עבור טראמפ, נוכח העובדה כי זהו הסכום המקוון הגבוה ביותר שמועמד רפובליקני הצליח לגייס אי פעם בתוך יום אחד

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
לאחר שהוכרז כי נשיא ארה"ב לשעבר, נמצא אשם בכל 34 סעיפי האישום בשל פרשת דמי השתיקה ששילם לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, דונלד טראמפ עולה שוב לכותרות והפעם בשל הסכום המטורף שהוא ואנשיו הצליחו לגייס לאחר אותה הרשעה דרמטית.  
המטה של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, הצליח לגייס כמעט 53 מיליון דולר בתוך יום, מיד לאחר שהוכרז כי הוא מורשע במעורבות תשלום דמי השתיקה לכוכבת הפורנו. מי שחשף את אותו פרט מעניין הוא המטה של טראמפ.
מדובר בסכום המקוון הגבוה ביותר שמועמד רפובליקני הצליח לגייס אי פעם בתוך יום אחד. מדובר בהישג חסר תקדים עם טראמפ, נוכח העובדה כי אותו סכום יעזור לו לצמצם את הפער הכלכלי שלו עם יריבו הפוליטי, נשיא ארה"ב הנוכחי ג'ו ביידן
עלות הקמפיין של טראמפ במשך ששת החודשים בשנה שעברה הסתכמה ב-58 מיליון דולר, בעוד שבקיום גיוס התרומות שנערך במשך יום אחד בלבד, הושג סכום מרשים של כמעט 53 מיליון דולר. 
"המומנטום הזה רק בתחילתו", כך אמרו יועציו הבכירים של טראמפ, בעקבות אותו הישג מרשים. נראה כי על אף שנשיא ארה"ב לשעבר כבול בצרות משפטיות רבות, אהדתו ותמיכתו בקרב אזרחי ארה"ב אינם פוסקים. כזכור, בשנה שעברה פורסמה תמונת המעצר שלו באטלנטה ולמרות זאת, המטה שלו גייס ביום אחד 4 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה