תקשורת ומדיה

ביידן עוקץ את טראמפ לאחר הרשעתו בפלילים: "הוא לוזר"

לאחר שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ נמצא אשם בכל 34 סעיפי האישום כנגדו במסגרת פרשת דמי השתיקה ששילם לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, הנשיא ביידן עקץ אותו בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר). לצד זאת, זכה לציוצים תומכים מצד בני משפחתו: "אוהבת אוך אבא", כתבה בתו
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
הלילה (בין חמישי לשישי), דונלד טראמפ נמצא אשם ב-34 סעיפי אישום במסגרת פרשת דמי השתיקה ששילם לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, ובכך הפך לנשיא האמריקני הראשון שהורשע בפלילים. בתגובה להכרעת בית המשפט, הנשיא המכהן ג'ו ביידן (אשר מתמודד מול טראמפ בבחירות לנשיאות שיתקיימו ב-5 בנובמבר), התייחס לנושא בחשבון ה-X שלו.
"טראמפ הוא עבריין מורשע. המשפט מוכיח שאף אחד אינו מעל החוק", כתב הנשיא הנוכחי. בציוץ נוסף כתב: "אני הנשיא, קמילה האריס היא סגנית הנשיא, ודונלד טראמפ הוא לוזר". כמו כן, מקמפיין הבחירות של ביידן – האריס מסר: "עדיין, הדרך היחידה להרחיק את טראמפ 'מהחדר הסגלגל' היא דרך הקלפי". גם בתו של טראמפ, איוונקה, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מהילדות עם אביה וכתבה: "אוהבת אותך אבא". בנו של טראמפ כתב בחשבונו ברשת X: "היום ייזכר כיום בו דונלד טראמפ זכה בקרב 2024".
פרשת דמי השתיקה החלה כבר ב-2016, לאחר שעורך דינו של טראמפ שילם 130 אלף דולר לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס בשביל שלא תדבר עלי יחסי המין שקיימה עם טראמפ. בהמשך, הנשיא לשעבר החזיר את הכסף לעורך דינו בחסות "הוצאות משפטיות" – מה שלטענת התובע המחוזי במנהטן מהווה עבירה על החוק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה