בעולם

ביידן או טראמפ? תשאלו את אילון מאסק - זה הקשר המסתורי שלו לבחירות

טראמפ מנסה לרכוש את תמיכתו של אילון מאסק בבחירות הקרובות, ובכך להוסיף לרשימת התומכים שלו מיליארדר נוסף. השניים מנהלים מגעים חמים בתקופה האחרונה, אם כי מאסק עדיין לא הביע תמיכה בפומבי. ובכל זאת, מה ייצא לו אם אכן יתמוך בנשיא לשעבר?
מערכת ice | 
טראמפ מאסק ביידן (צילום פלאש 90)
מערכת הבחירות בארה"ב בעיצומה, ואיתה המאמצים של דונלד טראמפ להשיג את מירב הקולות במקביל למשפט שמתנהלו סביבו. הנשיא לשעבר מנהל שיחות עם מנכ"ל טסלה ורשת X, אילון מאסק, במטרה לזכות בתמיכתו. מה הוא צפוי לקבל בתמורה?
ראשית, נציין כי השיחות בין השניים התחילו בחודש מרץ, לפי מקורות לג'ורנל. נזכיר כי ב-2022 השניים העליבו אחד את השני, ומאסק רמז שהגיע הזמן שדרכו בפוליטיקה של טראמפ תסתיים. למרות זאת, בתקופה האחרונה היחסים בין השניים התחממו ועל פי הדיווחים הם משוחחים באמצעות הפלאפון הפרטי של טראמפ.
אז מה יקבל מאסק אם אכן יתמוך במועמד לנשיאות? מנכ"ל טסלה ישמש כיועץ לממשל טראמפ בתחום הכלכלי, בדומה לתפקיד שמילא בעבר המיליארדר יצחק פרלמוטר בזמן הכהונה של טראמפ כנשיא. אמנם מאסק עדיין לא תמך רשמית בקמפיין של טראמפ (על אף העובדה כי הוא נוהג לבקר את המדיניות של הנשיא ביידן), אך הדבר בהחלט עשוי להתממש בהמשך ככל שנתקרב לתאריך הבחירות (ה-5 בנובמבר).
נזכיר כי הלילה (בין חמישי לשישי, לפי שעון ישראל), טראמפ הורשע בכל סעיפי האישום כנגדו במסגרת פרשת תשלום דמי השתיקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, אך נראה כי הדבר לא צפוי להשפיע בשום צורה על התמודדותו בבחירות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה