קריפטו

מצטרף לטראמפ? ביידן משנה את דעתו על הקריפטו

לאחר שהביע התנגדות לקריפטו בעבר, ג'ו ביידן חוזר בו ומיישר קו מול טראמפ: קמפיין הבחירות שלו פונה לדמויות מפתח בתעשיית הקריפטו לצורך שיתוף פעולה, לקראת הבחירות לנשיאות
רפאל בן זקרי | 
ג'ו ביידן והקריפטו (צילום Gints Ivuskans / Shutterstock, unsplash)
צוות קמפיין הבחירות לכהונה נוספת של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, החל לפנות לדמויות מרכזיות בתעשיית הקריפטו, בניסיון לקבל הנחיות על "הקהילה והמדיניות של הקריפטו בעתיד", במה שנראה כמו שינוי גישה משמעותי ביחס לעבר.
לפי הפרסום ב-The Block, הפנייה של אנשי המטה של ביידן החלה לפני השבועיים, וכללה שיחות עם דמויות מפתח בתעשיית הקריפטו שביידן דחה בעבר. רק לאחרונה בית הנבחרים בארצות הברית העביר ברוב גדול חוק שעשוי להסדיר את שוק הקריפטו, למרות התנגדות הנשיא. אך צוות הקמפיין שלו מבין את ההשפעה הפוטנציאלית של נושאים הקשורים לקריפטו על המרוץ לנשיאות הצפוי להיות צמוד.
השינוי בגישה של ביידן כלפי הקריפטו מגיע הודות לצוות הקמפיין, שמבין את הפוטנציאל, וגם מעוניין לתת תשובה ליריב, טראמפ. מוקדם יותר החודש הודיע הקמפיין של טראמפ כי יקבל תרומות בקריפטו, לצד הצהרות שלו עצמו בעד הפיכתה של ארצות הברית לבית בטוח לכל חובבי הקריפטו, זאת לאחר שבעבר גם כינה את הקריפטו כ"דבר מסוכן מאוד."
לפי הדיווח המקורי, הפניות מקמפיין ביידן התקבלו באהדה בקרב מספר אישים בתעשיית הקריפטו, אך חלקם נותרו ספקנים לגביו ומאמינים כי מדובר בצעד מאוחר מדי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה