עסקי ספורט

טראמפ מתחייב לעצור את המלחמה: "סרטון דבילי" או הצהרה מדאיגה?

לאחר שהורשע הנשיא לשעבר ב-34 סעיפים, התקבל לקול תשואות בזירת הלחימה של UFC. המתמודד לחץ את ידו של חביב נורמגומדוב, שהשתתף בעבר בתחרות וביקר באופן חריף את ישראל ונשאל על כוונותיו בזירה הבין לאומית. "נעצור את זה" הבטיח. איך ואיך הגיבו הגולשים?
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
טראמפ מתחייב לעצור את המלחמה? לאחר שהורשע בכל 34 הסעיפים נגדו, ביקר הנשיא לשעבר והמתמודד לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ באולם האגרוף של UFC. במסגרת התמיכות והתשואות הרבות שקיבל, לחץ הנשיא לשעבר את ידו של חביב נורמגומדוב, שלחם בעבר ב-UFC. נורמגומדוב תומך באופן פומבי בפלסטין והתבטא בעבר כנגד ישראל וישראלים. 
 

בסרטון שהופץ בו נראים הזוג לוחצים ידיים ניתן לשמוע את נורמגומדוב אומר לנשיא לשעבר שהוא יודע שהוא יפסיק את המלחמה וטראמפ משיב: "נעצור את זה. אני אפסיק את המלחמה". האמירה של טראמפ מתקבלת על רקע מערכת הבחירות הסוערת בארצות הברית, כאשר סקרים שונים מצביעים על הובלתו של טראמפ, בין השאר בגלל המלחמה המתמשכת בישראל. 
חיים אתגר פרסם את הסרטון בו נראית לחיצת היד בחשבון האינסטגרם שלו. הגולשים מיהרו להגיב: "חברים תקשיבו ותקשיבו טוב דונלד טראמפ הוא אוהב ישראל כל היועצים והאנשים סביבו תומכים בישראל אל תתנו לוידאו דבילי להשפיע" נכתב בתגובה שזכתה ל-229 לייקים. אחרים טוענים כי מדובר במלחמה בין רוסיה ואוקראינה, ממנה מגיע לנורמגומדוב, אך בסרטונים שונים שהוצפו ניתן לשמוע בבירור שהלוחם מתכוון למלחמה בעזה, למרות שחלק זה אינו נכנס לתרגום שסיפק הסרטון שהפיץ אתגר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה