קריפטו

בדרך לרגולציה? ממשל ביידן במהלך אסטרטגי בתחום הקריפטו

קרול האוס, מי ששימשה בעבר כיועצת הקריפטו של הממשל בארצות הברית, חוזרת למועצה לביטחון לאומי כיועצת מיוחדת עם מנדט ליצירת מדיניות קריפטו מאובטחת ואמינה. כיצד השפעתה תשנה את עתיד הסחר הדיגיטלי?
רפאל בן זקרי | 
ג'ו ביידן (צילום unsplash, יוטיוב/ CNBC Television)
ממשל ביידן מחזיר לשירות את קרול האוס, ששימשה בעבר כיועצת הקריפטו של הממשל, והחל מעתה תמלא תפקיד ייעוץ מיוחד במועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן.
האוס, אשר ידועה בגישתה המאוזנת לרגולציה של מטבעות קריפטו, הביעה בהצהרה פומבית את התרגשותה מהאפשרות לעצב "כלכלות דיגיטליות מאובטחות ואמינות". במהלך כהונתה הקודמת, התבלטה האוס בתמיכתה הפוטנציאלית בקריפטו, תוך דגש על אכיפה חזקה למניעת פעילויות לא חוקיות בתחום.
בזמן שארצות הברית מתמודדת עם האתגרים וההזדמנויות שבתחום הקריפטו, הציפיות הן שהמומחיות של האוס תסייע בפיתוח מדיניות שתומכת בחדשנות תוך שמירה על האינטרסים של הביטחון הלאומי. בתפקידה החדש, היא תעבוד בשיתוף פעולה עם מגוון מחלקות ממשלתיות כדי לטפל בבעיות אבטחת סייבר ותשתיות קריטיות, דבר שמתיישר עם המאמצים של ממשל ביידן לחזק את ההגנה הדיגיטלית של המדינה ולשמר את היתרון הטכנולוגי הגלובלי שלה.
מינויה של האוס צפוי להתקבל בברכה על ידי התעשייה התומכת ברגולציה מאוזנת, אם כי ייתכן שגם יסמן המשך חיזוק מנגנוני הפיקוח והאכיפה בתחום הנכסים הדיגיטליים. המהלך נעשה במקביל למהלכים שעושים שני המועמדים לנשיאות ארצות הברית, טראמפ וביידן, כדי לזכות בתמיכת שוק הקריפטו בבחירות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה