השוק

ביידן או טראמפ: למי תרם אילון מאסק סכום גבוה במיוחד?

לאחר שהרבה להכריז כי הוא לא תומך באף אחד מהמועמדים לנשיאות ארה"ב, אילון מאסק תרם סכום נכבד עבור הקבוצה הפוליטית של דונלד טראמפ, אשר פועלת לקידום מעמדו ותדמיתו כחלק מקמפיין הבחירות שלו לנשיאות ארה"ב

מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום shutterstock)
בימים אלו, מתמודד אילון מאסק בתביעות ענק שהוגשו נגדו על ידי  עובדי חברת טסלה ובעלי המניות שלה. לאחר שפורסם כי מאסק נמצא במאבק משפטי על ביטול חבילת שכר בסך של 55 מיליארד דולר שניתנה לו ועל השכר שמגיע לבאי כוחו, כעת נודע כי איש העסקים המוכר תרם סכום מכובד עבור הקמפיין הפוליטי של דונלד טראמפ
בכך, מכריז אילון מאסק, בעלי טסלה ו-X,  כי הוא מצדד באידיאולוגיה הפוליטית שמוביל דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר. על פי הפרסום של סוכנות הידיעות בלומברג, מאסק תרם "סכום נכבד" לקבוצה הפוליטית של דונלד טראמפ, הפועלת לקידום מעמדו ותדמיתו כחלק מקמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב.
סוכנות הידיעות לא פרסמה את הסכום המדויק שהעביר מאסק לטובת הקמפיין הפוליטי של טראמפ, אך אכן הודגש כי מדובר בסכום גבוה שהועבר לקבוצת America PAC. על פי הפרסום, אותה קבוצה פוליטית מתכננת לחשוף את רשימת התורמים שלה לקמפיין הבחירות של טראמפ ב-15 ביולי. 
החלטתו של מאסק לתמוך כלכלית בקמפיין הפוליטי של טראמפ מפתיעה מאוד נוכח העובדה כי איש העסקים המוכר הרבה לציין כי הוא לא תומך באף אחד מהמועמדים לנשיאות ארה"ב.
לאחר שבחודש מרץ האחרון, נפגש מאסק עם תורמים עשירים וביניהם טראמפ, דבר אשר עורר סערה תקשורתית רחבה, מיהר איש העסקים לפרסם הבהרה ברשת החברתית X: "רק כדי להיות סופר ברור, אני לא תורם כסף לאף אחד מהמועמדים לנשיאות ארה"ב". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא היה לי ספק שהוא
    אליקו 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתמוך בטרמפ, ולא בזקן הסנילי הדמוקרטי
    סגור