השוק

טסלה ברצף עליות משוגע: המניה זינקה ב-43%, ההתרסקות בדרך?

אילון מאסק רושם 10 ימי עליות משמעותיות, בהם זינקה מניית חברת טסלה בלא פחות מ-43%. אחד המשקיעים המוערכים בוול סטריט, ביל גרוס מצנן את ההתלהבות: "טסלה מתנהגת כמו מניית מם"
מערכת ice | 
מניית טסלה (צילום pixabay)
אילון מאסק ביצע שדרוג משמעותי במקומו בדירוג עשירי העולם, לאחר שהונו קפץ בעשרות מיליארדי דולרים בעשרת ימי המסחר האחרונים בוול סטריט (מאז ה-24 ביוני), במהלכם רשמה מניית טסלה זינוק אדיר ועלתה ב-43.6%.
את הזינוק, שאירע לאחר פרסום התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השני של שנת 2024, שלפיו טסלה הכתה את התחזיות בכל הקשור למסירות רכב וסיפקה תחזית אופטימית להמשך.
אחד המשקיעים המוערכים והמוכרים בוול סטריט, ביל גרוס, מצנן את ההתלהבות של המשקיעים ומספק ניתוח מזווית שונה, ואולי קצת פסימית. "טסלה מתנהגת כמו מניית מם", אמר גרוס והוסיף, "אבל נראה שמופיעה מניית מם חדשה מדי יום. רובן "מתודלקות"".
לטענתו, אין די בנתוני התוצאות הכספיות, שאמנם הרשימו, בכדי להצדיק זינוק כה משמעותי במניה. הוא אף השווה את מניית טסלה למניה השנויה במחלוקת שטלטלה את השוק, "גיימסטופ".
כזכור, מניית גיימסטופ היממה את וול סטריט כאשר עלתה בחצי השעה הראשונה של המסחר בלא פחות מ-80%, וכתוצאה מכך הופסקה פעילות המסחר באופן זמני למשך מספר דקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה