השוק

אילון מאסק מסתבך בענק: האם הוא צפוי להפסיד 55 מיליארד דולר?

אילון מאסק והחברות שלו מעורבות בלא מעט תביעות ענק החל מטענות נגד הטייס האוטומטי של טסלה, האשמות כי איש העסקים משתמש בסמים ועד לחבילת השכר המוגזמת שלו בסך של 55 מיליארד דולר. כך הסתבך אילון מאסק עם עובדי טסלה ובעלי המניות של הענקית

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock, יוטיוב/ tesla)
לאחר שפורסם כי אחד מבעלי המניות טסלה הגיש תביעה נגד אילון מאסק בסך של 3 מיליארד דולר, היום (שלישי) דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג כי איש העסקים המצליח מצוי במאבק משפטי מורכב על ביטול חבילת שכר בסך של 55 מיליארד דולר שניתנה לו ועל השכר שמגיע לבאי כוחו. 
אילון מאסק והחברות שלו מעורבות בלא מעט תביעות, בין היתר בהאשמות נגד הטייס האוטומטי של הענקי טסלה באחיות לתאונות קשות והלך הרוח הרעיל החל במקום העבודה אשר פוגע בזכויות העובדים. 
לצד זאת, החברה מתמודדת עם לא מעט תביעות שהגישו עובדי הייצור של טסלה נגדה וזו מואשמת באפליה וגזענות.  מלבד זאת, קיימת תביעה של בעל מניות בטסלה שסבור כי מאסק משתמש בסמים, דבר המשפיע על התנהגותו החריגה והפזיזה ברשת החברתיות ופוגע בתדמית החברה. 
על החלטת בית המשפט לבטל את חבילת השכר שלו בסך 55 מיליארד דולר, מאסק צפוי לערער. לטענת בית המשפט, מדובר בסכום גבוה מאוד. בעקבות כך, בעלי המניות הצביעו שוב על אישור השכר אבל החלטתם לא מחייבת את בית המשפט. הפרשה לא מסתיימת בכך, נוכח העובדה כי תביעה חדשה טוענת שמאסק שכנע את בעלי המניות לאשר מחדש את חבילת השכר שלו באמצעות עריכת הצבעה על ידי עורכי דינו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה