השוק

אילון מאסק חוטף תביעת ענק: בכמה כסף מכר מניות טסלה?

בעקבות ההסתבכות של אילון מאסק עם בעלי מניות טסלה, נודע כי מנכ"ל יצרנית המכוניות החשמליות מכר בסך הכל 41.5 מיליון מניות. בתביעה שהוגשה נגד מאסק ואנשיו על ידי מייקל פרי, אחד מבעלי המניות, נכתב: "מאסק הרוויח מהתנהגותו הפסולה ומניצול המידע הפנימי החומרי והשלילי שלו"

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
לאחרונה נודע כי אחד מבעלי מניות הענקית "טסלה" הגיש תביעה נגד איש העסקים אילון מאסק בסך של 3 מיליארד דולר, בשל הטענה כי מנכ"ל יצרנית המכוניות החשמליות עסק בסחר במידע פנימי, כאשר מכר במהלך שנת 2022 מניות של החברה בשווי של למעלה מ-7.5 מיליארד דולר. 
על פי הפרסום של אתר החדשות CNN, מאסק מכר בסך הכל 41.5 מיליון מניות בין התאריכים ה-4 בנובמבר ל-12 בדצמבר, כך על פי מסמכי החברה. לאחר שטסלה דיווחה על מכירות ברבעון הרביעי, ניתן היה להבחין כי אלו חלשות באופן משמעותי מהתחזית, דבר שהוביל לירידה של 12% במניות. על פי הדיווחים, מדובר ביום המסחר הגרוע ביותר של מניית טסלה מזה יותר משנתיים. 
בתביעה שהוגשה על ידי מייקל פרי, אחד מבעלי המניות נגד מאסק ומועצת המנהלים של החברה, נכתב: "מאסק הרוויח מהתנהגותו הפסולה ומניצול המידע הפנימי החומרי והשלילי שלו". בכתב התביעה שהוגש, בעל המניות דורש ממאסק להחזיר לחברה את הרווחים ממכירת המניות, זאת לצד שכר טרחת עורך דין ועלויות אחרות בגין הגשת התביעה.
כזכור, לאחרונה דווח כי מאסק מתמודד עם לא מעט הליכים משפטיים נגדו. אחת התביעות שהוגשו נגדו נוגעת לטענה כי מתקיימת הונאת משקיעים של הרשת החברתית X אשר נמצאת בבעלותו. פרשה אחרת, נוגעת לחבילת השכר של מאסק שעומדת על 56 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה