השוק

דירוג עשירי העולם: טלטלה בצמרת - אילון מאסק חוזר למקום הראשון

ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, שכבש לאחרונה את הפסגה, מאבד את מקומו ויורד למקום השני. ג'ף בזוס רושם הפסד של 205 מיליארד דולר, שמביא את הונו האישי ל-197.4 מיליארד דולר. וגם: מי במקום השישי ברשימה?
מערכת ice |  2
אילון מאסק, ברנאר ארנו, לארי אליסון (צילום shutterstock)
דירוג עשירי העולם על פי מגזין פורבס פורסם כהרגלו בקודש ובמרכזו תפנית מפתיעה במיוחד בצמרת. מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק, חוזר לתואר שאיבד לפני כמה חודשים. מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם. 
ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, שכבש לאחרונה את הפסגה, מאבד את מקומו ויורד למקום השני. הונו העצמי של מאסק עומד על 210.7 מיליארד דולר, כשהוא גלגל לכיסו במהלך השבוע 1.5 מיליארד דולר. ארנו הכניס לכיסו השבוע 2.7 מיליארד דולר, מה שהעלה את הונו האישי ל-201 מיליארד דולר.

מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, רשם הפסדי עתק של 2.5 מיליארד דולר וניצב במקום השלישי. זה הוריד את הונו האישי ל-197.4 מיליארד דולר. הבעלים של רשת מטא, מארק צוקרברג, רשם גם הוא הפסדים גדולים השבוע בדמות 2.5 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 163.9 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם על פי פורבס הוא לארי אליסון, שרשם הפסדים בדמות 7 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד על 146.2 מיליארד דולר. במקום השישי והשביעי לארי פייג' ואיש המחשבים והיזם היהודי-אמריקני סרגיי ברין
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כולי דמעות (ל"ת)
    אני 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    צרות של עשירים...
    קנאית 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחיות צנוע זה הכי טוב והכי בריא
    סגור