השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק ובזוס בהפסדי עתק, ארנו פותח פער

דירוג עשירי העולם על פי מגזין "פורבס": מלבד ברנאר ארנו, שהכניס השבוע לכיסו 1.1 מיליארד דולר, הצמרת הגבוהה מתרסקת ומעל כולם אילון מאסק, שרשם הפסדי ענק בדמות 3.6 מיליארד דולר. ג'ף בזוס 
מערכת ice | 
ברנאר ז'אן אטיין ארנו, אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אילון מאסק)
דירוג עשירי העולם על פי מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר האיש העשיר ביותר בעולם, ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, ממשיך להגדיל את הפער בצמרת אחרי שהכניס לכיסו השבוע 1.1 מיליארד דולר, מה שהעלה את הונו האישי ל-206.08 מיליארד דולר.
מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, רשם הפסדי עתק אך שמר על המקום השני, אחרי שהפסיד 2 מיליארד דולר, מה הוריד את הונו האישי ל-199 מיליארד דולר. בעלי טוויטר וטסלה, אילון מאסק, נותר במקום השלישי אחרי שרשם את ההפסדים הגדולים ביותר מבין החמישייה הפותחת, בדמות 3.6 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 194.2 מיליארד דולר.
הבעלים של רשת מטא, מארק צוקרברג, רשם גם הוא הפסדים גדולים השבוע בדמות 692 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 163.5 מיליארד דולר. מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם על פי "פורבס" הוא לארי אליסון, שגם רשם הפסדים השבוע בדמות של 836 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד על 153.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה