רכב

טסלה שוב מסתבכת: עוד תאונה קשה בגלל תקלה במערכת הנהג האוטומטי

שוב תקלה חמורה במערכת הנהג האוטומטי של טסלה גורמת לתאונת דרכים קשה, אחרי שנהג בשם  קרייג דוטי, כמעט התנגש ברכבת נוסעת כיוון שהמערכת לא זיהתה את התקלה, וברגע האחרון הוא הסיט את ההגה והחליק על הכביש
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
לאחרונה, טסלה, ענקית הרכבים החשמליים בבעלותו של אילון מאסק, הסתבכה עם מספר מקרים של תאונות דרכים שנגרמו ככל הנראה בגלל תקלות במערכת הנהג האוטונומי שלה, מה שגרם לריקול עצום של כמעט 2 מיליון רכבים בארצות הברית. כעת, זה שוב קורה, עם תאונה קטלנית שהתרחשה לאחרונה.
נהג הטסלה העונה לשם קרייג דוטי, העלה את הסרטון של התאונה ממצלמת הרכב, מה שגרר מיליוני צפיות וטענות קשות נגד חברת הרכבים החשמליים. דוטי התראיין ל-NBC News, שם הוא סיפר את שאירע.
לטענתו, הוא נסע לעבר מסילה של רכבת, עלייה רכבת נוסעת, זאת בזמן שערפל פקד את האזור, כאשר רגע לפני שהרכב התנגש ברכבת, הוא הזיז במהירות את ההגה, הסיט אותו ימינה והחליק במהירות מהכביש. במזל, דוטי יצא מהתאונה הקטלנית הזו בחיים.
 
דוטי טוען כי בזמן התאונה ההגה היה בידיים שלו וכי הרכב איבד שליטה בגלל המנהג האוטומטי. עוד טען הנהג כי בדרך כלל הפונקציה של הנהג האוטומטי עובדת חלק ולא היה לו איתה בעיות, עד הפעם הזאת שכמעט הסתיימה באסון כבד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה