בעולם

ענקית האופנה קורסת ופושטת רגל: תסגור עשרות סניפים מיידית

רשת האופנה Express זכתה לחבל הצלה מפתיע. החברה נכנסה להליך פשיטת רגל עם תוכנית מוכנה מראש, שכללה רכישה על ידי קבוצת משקיעים הכוללת את בעלי הקניונים הגדולים. מהלך זה מצטרף לרשימה הולכת וגדלה של מותגים כמו Brooks Brothers, Forever 21 ו-J.C. Penney, שניצלו בזכות התערבות דומה
מערכת ice | 
אופנה (צילום vecteezy)
בעידן שבו קניונים רבים נאבקים על הישרדותם, מתרחשת תופעה מרתקת בשוק הקמעונאות האמריקאי. בעלי קניונים גדולים, כמו Simon Property Group ו-Brookfield Properties, הופכים למצילים של מותגי אופנה מוכרים שנקלעו לקשיים. התופעה הזו, שנראית על פניו כצעד של ייאוש, מתגלה כאסטרטגיה חכמה לשמירה על חיוניות הקניונים.
לאחרונה, רשת האופנה Express, שהייתה על סף קריסה, זכתה לחבל הצלה מפתיע. החברה נכנסה להליך פשיטת רגל עם תוכנית מוכנה מראש, שכללה רכישה על ידי קבוצת משקיעים הכוללת את בעלי הקניונים הגדולים. מהלך זה מצטרף לרשימה הולכת וגדלה של מותגים כמו Brooks Brothers, Forever 21 ו-J.C. Penney, שניצלו בזכות התערבות דומה.

"זהו צעד חיוני בשליחות שלנו להציל את Express Inc. ולהמשיך לשרת מיליוני לקוחות שאוהבים את המותגים Express ו-Bonobos," אמר יהודה שמידמן, מנכ"ל WHP Global, אחת החברות המעורבות ברכישה. "אנו מאמינים שכעת Express ממוקמת היטב בנתיב חזק קדימה, לטובת כל בעלי העניין."
כחלק מתוכנית ההבראה, Express תסגור כ-95 חנויות פיזיות ואת כל חנויות המותג UpWest שלה. עם זאת, UpWest ימשיך לפעול כמותג דיגיטלי בלבד, המתמקד ב"נוחות למען הטוב" ובקיימות.
התופעה הזו מעלה שאלות מרתקות לגבי עתיד הקמעונאות והקניונים. האם נראה יותר ויותר בעלי נכסים הופכים למפעילי מותגים? כיצד ישפיע הדבר על חווית הקנייה של הצרכנים? והאם זו הדרך להבטיח את עתידם של הקניונים בעידן הדיגיטלי? בעוד שהתשובות לשאלות אלו עדיין לא ברורות, דבר אחד בטוח: עולם הקמעונאות עובר שינוי דרמטי, והגבולות בין בעלי נכסים, מותגים וקמעונאים מיטשטשים יותר מאי פעם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה