השוק

ענקית האופנה פושטת רגל: המותג נאלץ להחליף שם

אלטור הודיעה כי תרכוש את חברת הטקסטיל Renewcell, שהגישה בקשה לפשיטת רגל בפברואר, השם ישתנה ל-Circulose
מערכת ice | 
תצוגת אופנה-אילוסטרציה AI
חברת ההון הפרטי השוודית אלטור הודיעה כי תרכוש את חברת הטקסטיל Renewcell, שהגישה בקשה לפשיטת רגל בפברואר. שמה של Renewcell ישתנה ל-Circulose, שם המוצר העיקרי שלה - חומר טקסטיל ממוחזר העשוי משאריות כותנה יצוק, כך דווח ב-greenbiz.
מאז פשיטת הרגל, מותגי אופנה, יצרני סיבים ועמותות סביבתיות התגייסו סביב המשימה של Renewcell להביא טקסטיל דל פחמן וממוחזר לאופנה בשוק ההמוני. עד ה-28 במרץ דיווחה החברה הציבורית בת ה-12 שקיבלה מספר הצעות.

"היינו בטוחים שעוף החול יקום מהאפר", אמרה ניקול ריקרופט, מנכ"לית העמותה Canopy להגנת היער, שעבדה בשיתוף פעולה הדוק עם Renewcell, בהצהרה. "שרשרת האספקה של האופנה מתוכננת כעת בצורה טובה יותר כדי להבטיח שלחידושים הללו תהיה דרך קלה יותר לשוק ולקנה מידה".
בינואר סגרה אלטור משטוקהולם את סבב הגיוס הגדול ביותר שלה, של 3 מיליארד יורו. ."נראה שהאסטרטגיה שלהם היא 'לבנות חברות' ולשפר את הרווחים", אמר ריצ'רד ויילקובסקי, אנליסט השקעות בכיר ב-Planet Tracker, על אלטור. "זה בהחלט יכול להיות המקום שבו העסקים של Renewcell יישבו. אני לא מופתע שהשאריות של Renewcell נאספו על ידי מישהו", אמר
ל-Renewcell נגמר הזמן להגיע ליתרונות הגודל הדרושים לה, אמרה מנהלת המסחר הראשית שלה, טרישיה קארי, ל-GreenBiz במרץ. וחברות מסוימות לא הצליחו לכבד את הסכמי הגיוס שלהן, מה שהותיר את Renewcell בעורפל עם כמעט שנתיים של Circulose בהישג יד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה