השוק

ענקית האופנה בעסקה של 1.5 מיליארד דולר: מותג היוקרה האהוב נמכר

מותג האופנה היוקרתי צ'מפיון, שהוקם כבר לפני יותר מ-100 שנה, עובר לידיים חדשות אחרי שהחברה שמחזיקה במותג, Authentic Brands Group, הודיעה כי מכרה אותו תמורת סכום מטורף של 1.5 מיליארד דולר לחברת Hanesbrands, זאת על רקע הצניחה המטורפת שלה במכירות בארצות הברית בשנה שעברה
מערכת ice | 
אופנה (צילום freepik)
מותג האופנה היוקרתי צ'מפיון, שהוקם כבר לפני יותר מ-100 שנה, עובר לידיים חדשות אחרי שהחברה שמחזיקה במותג, Authentic Brands Group, הודיעה כי מכרה את הזכויות של המותג תמורת סכום מטורף של 1.5 מיליארד דולר לחברת Hanesbrands.
כידוע, Hanesbrands היא אחת מענקיות האופנה הגדולות ביותר בעולם  והיא מחזיקה בעצמה במגוון מותגי על כמו ריבוק, פוראבר 21 וקוויקסילבר. המכירה של צ'מפיון מגיעה על רקע השנה הקשה שעברה עלייה ועל הירידה בעולם האופנה, שכן בשנה שעבר היא הציגה נתונים עגומים במיוחד אחרי שצמחה ביותר מ-30% במכירות בארצות הברית.
הקריסה במכירות של צ'מפיון לא הגיעה בחלל ריק. האינפלציה בארצות הברית והרבית הגבוהה הביאו צרכנים לשקול פעמיים אם לקנות מותגי יוקרה כמו צ'מפיון, ועל כן הירידה במכירות הורגשה טוב מאוד. מותג האופנה צ'מפיון הוקם אי שם בשנת 1919, עוד שתרבות הספורט המודרנית הייתה בחיתוליה, והייתה התלהבות גורפת סביב בגדי ספורט. לפיכך, הפך מהר מאוד צ'מפיון למותג מוביל בארצות הברי, ובמהרה התפשט לישראל. כיום, הוא אינו מוכר רק בגדי ספורט אלא גם בגדי יוקרה אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה