בעולם

ישראל ברשימה השחורה: ישראל כ''ץ - "יהיו השלכות". ארדן - "שיתבייש"

לאחר שמזכ''ל האו''ם הכריז כי ישראל תיכנס לרשימה השחורה לצד אלקעידה ודעא''ש, הגיב שר החוץ ישראל כ''ץ: ''מעשה נבלה''. שגריר ישראל לאו''ם גלעד ארדן הגיב למזכ''ל: ''החלטותיו מונעות משנאה''
דורון בלוך | 
אנטוניו גוטרש מזכ"ל האו"ם (צילום shutterstock)
לאחר  שפוסם כי מזכ''ל האו''ם אנטוניו גוטרש צפוי להכניס את מדינת ישראל לרשימה השחורה, כפי שהבאנו כאן, הגיבו לנושא שר החוץ ישראל כ''ץ והשגריר גלעד ארדן
משר החוץ ישראל כ''ץ אמר כי "ישראל דוחה בשאט נפש החלטת מזכ״ל האו״ם  בדבר הכללת צה״ל ברשימה שחורה של מדינות  וגופים הפוגעים בילדים בזמן סכסוך. ההחלטה להכליל את צה״ל  ברשימה היא כל כולה של מזכ"ל האו"ם והיא עדות נוספת לאיבתו כלפי ישראל ולהתעלמותו המכוונת, ולא בפעם הראשונה, ממתקפת החמאס ב-7 אוקטובר ומזכותה של ישראל להגנה עצמית. זהו אותו מזכ״ל או״ם שבחר להתעלם מפשעי המין של החמאס, למרות הדו״ח שכתבה בנושא הנציגה המיוחדת של האו״ם פאטן''. 
עוד הוסיף השר כ''ץ :דו״ח המזכ״ל לגבי ישראל והפלסטינים נשען על נתונים לא מאומתים ומעוותים , חלק מתעשיית דוח״ות מעוותים ומוטים של ארגונים כמו OCHA שרק לאחרונה הפחית ביום אחד את מספר ההרוגים של ילדים ונשים במלחמה בעזה בחצי ללא הסבר כלשהו ומסתמך על נתוני משרד הבריאות של חמאס. ישראל תחשוף עיוותים אלה של דוחות אלה  לעולם.  לצעד זה תהיינה השלכות על יחסי ישראל עם האו״ם".
שגריר ישראל לאו''ם גלעד ארדן אמר בתגובה להחלטה ״אני מזועזע מההחלטה המבישה של המזכ״ל. זו החלטה לא מוסרית שמסייעת לטרור ונותנת פרס למחבלים. הצבא שלנו הוא המוסרי בעולם ומי שנכנס היום ל״רשימה שחורה״ זה לא צה״ל אלא המזכ״ל,שההחלטות שלו מונעות משנאה לישראל. המזכ״ל הוא חלק מ״רשימה שחורה״ של בכירי או״ם שבמקום להגן על אזרחים חפים מפשע, הוא מגן על ארגוני טרור ומעודד אותם לעשות שימוש בילדים. שיתבייש לו!״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה