בארץ

שגריר ישראל לאו''ם גלעד ארדן הודיע על סיום כהונתו

שגריר ישראל לאו''ם גלעד ארדן הודיע על סיום כהונתו כשגריר באו''ם בקיץ הקרוב. ארדן ישוב לישראל בשל שיקולים משפחתיים, וכרגע לא חשף את כוונתו על על המשך דרכו
דורון בלוך | 
גלעד ארדן (צילום אריה לייב אברמס/פלאש 90)
שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן הודיע אמש (שישי) על סיום כהונתו כשגריר באו״ם בקיץ הקרוב. השגריר ארדן מסכם ארבע שנות כהונה באו״ם, כאשר במשך שנה כיהן בנוסף גם כשגריר ישראל בארה״ב. 
לשגריר ארדן הוצע בעקבות הודעתו על סיום תפקידו כשגריר ישראל לאו''ם לשוב ולכהן כשגריר ישראל בארצות הברית, אך ארדן בחר לסיים את תפקידו ולשוב חזרה לישראל בשל שיקולים משפחתיים, בין היתר בשל כך ששנים מתוך ארבעת ילדיו ישרתו בצה''ל שנה הקרובה.
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להודעתו של השגריר ארדן על סיום תפקידו, והודה לו על העשייה המרשימה ועל עמידתו האיתנה מול האתגרים הרבים באו''ם. "השגריר ארדן ייצג את ישראל בכבוד, בנחישות ובתקיפות ואני מודה לו על כך" נמסר מטעם נתניהו.
כמו כן, השגריר גלעד ארדן מילא בעבר שורת תפקידים בכירים בישראל, בהם כחבר בקבינט הביטחוני, וכן כהונה במספר תפקידי שר, בהם כשר לביטחון  פנים, כשר לנושאים אסטרטגיים והסברה, שר הפנים, השר להגנת הסביבה, שר התקשורת, ועוד.
נכון לכרגע, מסר ארדן כי בכוונתו להמשיך ולרתום את ניסיונו הרב ואת כישוריו לחיזוק מדינת ישראל גם בעתיד, אך לא חשף את כוונתו להמשך דרכו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה