רכילות עסקית

עמוס לוזון חוגג עם מאיה קיי, ובתו חושפת: "ממש התחברנו"

בתו של איש הנדל"ן עמוס לוזון, אור לוזון, משתפת את ההיכרות שלה עם מאיה קיי, וגם על התחושות לחופשה בחו"ל בזמן מלחמה: "הרגשתי שממש בא לי רגע לטוס להתאוורר מהכול"
מערכת ice | 
אור ועמוס לוזון (צילום פייסבוק/ אור לוזון)
הסטייליסטית של עומר אדם, אור לוזון - בתו של איש הנדל"ן עמוס לוזון, משתפת סרטון של אביה עם הדוגמנית ואושיית רשת מאיה קיי, ומספרת על ההיכרות עם מאיה, וגם על התגובות והחופשות של טיסה לחו"ל בזמן מלחמה.
כאמור, בתו של עמוס לוזון, שלפני המלחמה שיתפה את עוקביה בחופשות המרובות שלה בחו"ל, חלקן דרך עבודתה עם עומר אדם והופעתיו בחו"ל, סיפרה על התחושות המורכבות שחוותה על חופשה בחו"ל בזמן מלחמה.

לוזון הבת סיפרה על הקפיצה האחרונה לחו"ל: "אני בן אדם שאוהב מאוד לטוס ואני טסה המון ובכל המלחמה הזאת אפילו לא חשבתי על זה. יום לפני הטיסה הרגשתי שממש בא לי רגע לטוס להתאוורר מהכול", סיפרה לוזון הבת על ההצעה לחברתה לטיסת בזק ליומיים: "זה עשה לי הכי טוב בעולם".

מתוך חשבון האינסטגרם של אור לוזון
אור לוזון גם שיתפה סרטון של אביה, עמוס, עם הדוגמנית ואושיית הרשת מאיה קיי, רוקדים במסיבה, והיא נשאלה על ידי העוקבים ממתי היא מכירה את מאיה: "הכרנו מזמן", שיתפה לוזון, והוסיפה: "אבל אז הסוכנות שלנו שלחה את שתינו לעבודה באתונה, וכבר במטוס ממש ממש התחברנו ומאז אנחנו בלתי נפרדות".
 
מתוך חשבון האינסטגרם של אור לוזון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה