עסקי ספורט

עמוס לוזון גייס 200 מיליון שקל: מה יעשה בכסף?

במכרז של לוזון רונסון הגיעו ביקושים של כ-260 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לקבל הזמנות לכ-200 מיליון שקל בריבית סגירה של 8.15%. האג"ח מגובה בשעבוד על מניות חברת רונסון, מהחברות המובילות לייזום נדל"ן למגורים בפולין
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, vecteezy)
אחרי הפרסומים האחרונים על המעורבות שלו לכאורה עם הפועל ראשון לציון ומתקניה בהצלחת הפרויקט של חברת לוזון רונסון בראשון לציון, חברת הנדל"ן של עמוס לוזון השלימה אמש (רביעי) מכרז למשקיעים מסווגים להנפקת סדרת אג"ח ראשונה לחברה.
במכרז הגיעו ביקושים של כ-260 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לקבל הזמנות לכ-200 מיליון שקל בריבית סגירה של 8.15%. האג"ח מגובה בשעבוד על מניות חברת רונסון, אשר הינה בין החברות המובילות לייזום נדל"ן למגורים בפולין.
 
את ההנפקה הובילה ווליו בייס חיתום בניהולם של מורן נחשוני ואמיר נחום, והשתתפו בה גופים מוסדיים גדולים לצד קרנות גידור ובתי השקעות מובילים. לרונסון היקף מכירות שנתי של 800-1,000 יח"ד, כאשר בסך הכל בביצוע, מכירה ותכנון כ-9,000 יח"ד.
ב-9 החודשים הראשונים של 2023 הציגה החברה מכירות של 318 מיליון זלוטי, לעומת 199 מיליון זלוטי בתקופה המקבילה אשתקד, והרווח הנקי עמד על כ-60 מיליון זלוטי. בתחום הייזום למגורים בישראל, לחברה פרויקטים בתל אביב, אור יהודה וראשון לציון, בהיקף של כ-1,700 יח"ד והכנסות צפויות של כ-4 מיליארד שקל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה