רכילות עסקית

אילון מאסק נלחם בקץ האנושות: למי תרם 10 מיליון דולר?

האיש העשיר בעולם והבעלים של טוויטר, ספייס X וטסלה, שהביא לעולם 10 ילדים, תרם 10 מיליון דולר למימון פרויקט מחקר פוריות ואוכלוסייה. מאסק שיתף בעבר באמונתו כי קריסת אוכלוסין עלולה לשים קץ לאנושות, הכסף ניתן על ידי קרן מאסק לאוניברסיטת אוסטין בטקסס כבר לפני שנתיים ונחשף כעת
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק דיבר לא פעם על אמונתו שהעולם צריך ללדת יותר תינוקות. דיווח של בלומברג חשף ביום שני האחרון כי הוא מגבה זאת בתרומה סודית של 10 מיליון דולר לפרויקט מחקר פוריות ואוכלוסיה.
הכסף ניתן על ידי קרן מאסק לאוניברסיטת טקסס באוסטין בשנת 2021, אך מטרתו המדויקת לא הייתה ברורה עד שהדו"ח של בלומברג קשר אותו ליוזמת רווחת האוכלוסין. ה-PWI הוא פרויקט משותף של המרכז לחקר האוכלוסין של האוניברסיטה והמחלקה הכלכלית שלה. באמצעות המחקר שלה, הוא בוחן את הפוריות, את עתיד האוכלוסייה והצמיחה הכלכלית.

מאמר שהופק על ידי PWI ונכתב במשותף על ידי המנהל שלו כולל תחזית לפיה, בהתבסס על ירידה בשיעורי הפריון, "האנושות היא מעל ארבע חמישיות", וללא היפוך ייתכן "שהאנושות מתרוקנת באכזריות". מאסק מימן ועידת PWI בת יומיים באוקטובר האחרון, אך הקבוצה לא חשפה את מעורבותו של המיליארדר בפני אנשי האקדמיה שטסו מרחבי המדינה, לפי בלומברג.
המיליארדר בן ה-52 הביא לעולם לפחות 10 ילדים עם שלוש נשים. ילדו הראשון עם אשתו הראשונה מת בינקותו, ואז נולדו להם תאומים ושלישיות באמצעות הפריה חוץ גופית. למאסק יש גם שני ילדים עם אישה נוספת. "שיעור ילודה מתמוטט הוא הסכנה הגדולה ביותר בפני הציוויליזציה", הוסיף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוב העם בחר 64 חכים ימין (ל"ת)
    ברוך 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    10 מיליון שלו זה 10 שח שלנו... ממש לוחם גדול (ל"ת)
    ניקי ניק 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור