רכילות עסקית

אילון מאסק נחשף: אלו התפקידים שגילם המיליארדר בקולנוע

אילון מאסק אמנם ידוע יותר כבעליה של טסלה וטוויטר, אולם הרבה לא יודעים שמאסק גם הופיע בהרבה סרטים ותוכניות טלוויזיה, אלה התפקידים שמילא המיליארדר שחגג אתמול את יום הולדתו ה-52
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ AI Explored)

אילון מאסק ידוע כאדם מאד מיוחד: איל ההון המכהן כבעליה של טסלה וטוויטר נחשב לאיש עסקים מבריק ואושיית טוויטר צבעונית, אולם רבים לא יודעים כי מאסק היה מעורב בהרבה סרטים וסדרות טלוויזיה בהן הופיע: מתוכניות אנימציה ועד לסרטי מדע בדיוני, אלה חלק מהתפקידים ברשימת הסרטים וההופעות שלו על המסך הגדול.

איירון מן 2: אומרים שאילון מאסק הוא ההשראה מאחורי מאחורי דמותו של טוני סטארק, לפי הדיווחים רוברט דאוני ג'וניור התייעץ עם מאסק לפני ששיחק את התפקיד של הדמות הראשית, מעורבותו בסרט העניקה לו תפקיד קמע, הוא מופיע למשך עשר שניות בסרט.
 


מצ'טה קטלני: בסרט ניתן לראות את הבעלים של "ספייס איקס" רואה את המצ'אטה כשהוא עולה על גבי טיל ספייס איקס ומתחיל במסע להגיע אל תחנת החלל.


למה דווקא הוא: זה אחד התפקידים המצחיקים של מאסק, הוא נראה מנהל שיחה קצרה עם נד פלמינג גיבור הסרט ומשאיר אותו בהלם כשהוא חושף את זהותו האמיתית, יום הולדתו של מאסק הוא זמן טוב לצפות בסרט זה אם עדיין לא ראיתם אותו.
 

משפחת סימפסון: אילון מאסק הופיע בעונה השישית פרק 12 כדי לדון עם אזרחי ספרינגפילד  ברעיונות שלו לפני שהמריא עם החללית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה