תקשורת ומדיה

לאה שנירר במהלך ענק: הקריירה החדשה של 'המעושרת' נחשפת

לאה שנירר החלה לשדר פודקאסט חדש וכבר בתוכניתה הראשונה אופירה אסייג הגיעה להתארח ולעשות כבוד: "מזל טוב לאה, אני מאמינה בך, את סופר ורבלית, אינטיליגנטית, ידענית, את יכולה לדבר על כל נושא ואני הראשונה שלך ואני באה מאהבה. אני גאה בך, בהצלחה"
מערכת ice | 
לאה שנירר (צילום אינסטגרם/ לאה שנירר)
אופירה אסייג מכינה הפתעה ענקית לילדים שלה. אסייג שחגגה בשבת יום הולדת 14 לבתה הגדולה אמילי בלונה פארק תל אביב עם כל חבריה ואחיה הקטנים ונפרדה גם מבתה, שטסה לסאמר סקול ושלחה גם שני בניה של אסייג, אריאל ואייל לסאמר סקול בניו יורק, עובדת בימים אלה על מהפכה בביתה.
אחרי שלקחה חלק בפודקאסט החדש של לאה שנירר, לשעבר כוכבת 'מעושרות', והיא הייתה האורחת הראשונה של חברתה הטובה ואף הביאה לה במתנה נר מבורך על ידי מקובלים, אסייג חזרה הביתה אל השיפוצים שמתנהלים בקדחתנות לקראת החזרה של בניה מהסאמר סקול. בתוך כך, אסייג התייחסה לפודקאסט החדש של שנירר ואמרה, תוך שהיא מביאה לשנירר נר עם ברכה של רב: "מזל טוב לאה, אני מאמינה בך, את סופר ורבלית, אינטיליגנטית, ידענית, את יכולה לדבר על כל נושא ואני הראשונה שלך ואני באה מאהבה. אני גאה בך, בהצלחה".
בהמשך, אסייג המשיכה ליעד נוסף והתרגשה במיוחד: "אני בדרך לאישה אחת המיוחדות בעולם, אתם יודעים שאני מפרגנת לנשים. רוצים לדעת לאיפה אני? התעלפויות, נשבעת באלוהים, אין כזאת, אסנתי". בהמשך, התעלומה נפתרה, כאשר אסייג נסעה לפגוש את הפסלת והמעצבת - אסנת יפה צימרמן.
 
"שיפוצים, הילדים יחזרו הביתה לחדרים חדשים", העלתה המגישה סטורי מתוך השיפוץ הגדול ולאחר מכן פגשה את מעצבת הפנים שלה כדי לבחור וילונות חדשים: "מתחילות לבחור, היא לא מסכימה לי משהו כבד, משהו קליל קליל קליל, אני רוצה שחור וזה יהיה שחור קליל ולאמילי לבן. היא עכשיו קצת מקלילה אותי, שיר וילונות תרשמו".
בסטוריז  הקודמים שהעלתה אסייג החזיקה את ידיהם של שני בניה בנסיעה בדרך לנתב"ג וכתבה: "אריאל ואייל טסים, ממשימה למשימה. הגורים שלי טסים לסאמר סקול בניו יורק. אהבות חיי. נסיעה טובה גברים שלי, אהבות חיי".

אופירה אסייג ושני בניה בנתב"ג (אינסטגרם - הסטורי של אופירה אסייג)
אסייג בירכה את בתה באינסטגרם וכתבה: "כל שנה אמלי שלי טסה לסאמר סקול והפרידה קשה לי ולה… ואז מגיעה השאלה ״אז למה?״ כי אהבת חיי הנסיכה שלי גדלה והשהייה מחוץ לבית מעניקה לה כל כך הרבה חוויות טובות על החיים האמיתיים בלי אמא ואבא. אמלי מתחשלת, מתמודדת, מכירה חברות חדשות ותרבויות שונות".
עוד הוסיפה: "חודש אחד כמו נצח עבורי אבל זה כל כך עוצמתי ומהנה עבורה … אז אני אסיים עוד חבילה של רסקיו ויעבור לי. ואמלי (ותיכף גם אריאל ואייל טסים) תקבל מתנה לחיים: עצמאות ואנגלית ברמה של ברק אובמה ועוד מעט נפגשות אהבת חיי אמלי מנקין שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה