רכילות עסקית

Tefen מציינים את יום האישה עם מועדון אורחת בוקר לבכירות

לכבוד יום האישה חברת הייעוץ Tefen אירחה אירוע מועדון ארוחת בוקר לכמאה בכירות במשק, על מנת לחגוג נשיות ועל מנת ליזום קשרים עסקיים וחברתיים חדשים
מערכת ice | 
Tefen חוגגים יום האישה (צילום ניר שמר)
לכבוד יום האישה שיתקיים ב-8 במרץ חברות רבות משיקות פעילויות ייחודיות לציון היום החשוב והיום (ג') חברת הייעוץ הגלובאלית Tefen מצטרפת למהלך עם עריכתו של מועדון ארוחת בוקר בהשתתפותן של כמאה נשים בכירות במשק הישראלי.
יו"ר ויצו ישראל, אוריה כורזים, נאמה במפגש והעלתה את זכרן של הנשים שנרצחו עד כה בשנת 2023 בישראל וציינה כי מספר הנרצחות עולה בממוצע שהיה עד כה, כאשר רק בשבועיים האחרונים נרצחו ארבע נשים. כמו כן ציינה שבמקרים רבים מדי שמן של הנשים לא מדווח בתקשורת.
מנכ"לית החברה, מלי ביצור פרנס, דיברה גם היא והבהירה כי האירוע נועד לחגוג נשיות, לייצר קשרים חברתיים ועסקיים ולא על מנת להעצים נשיות. בכנס נכחו כאמור המנכ"לית, יו"ר ויצו ישראל, היזמית חנה רדו, מנכ"לית לשעבר של משרד החקלאות נעמה קאופמן פס, ויו"ר הכנסת לשעבר וחברת הכנסת קרן ברק. 
כאמור לא מדובר בחגיגות היחידות ליום האישה שכבר החלו. לכבוד יום האישה עמותת אחת מתשע פתחה בקמפיין נרחב ברחבי הארץ, שמזכיר בעזרת פרסום ייחודי שחשוב להיבדק באופן תכוף לאיתור סרטן השד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה