רכילות עסקית

הנסיך הארי פותח חזית עם אביו? המהלך המסוכן שביצע

הנסיך הארי מוציא ספר אוטוביוגרפי חדש שיספר את סיפורו. כל מומחי משפחת המלוכה מתכוננים לקרבות פנימיים חדשים, ואפילו פיצוץ בין צ'ארלס לבנו שיגרור את שלילת תאריו של הנסיך ואשתו
מערכת ice |  2
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
ההשלכות של האוטוביוגרפיה המצופה של הנסיך הארי, ארבעה חודשים אחרי מות המלכה אליזבת' השנייה, יהיו קטסטרופליות, סבור מומחה אחד.
"ההשלכות של זה יהיו מרחיקות לכת ועשויות להיות הרסניות ביותר", אמר הסופר המלכותי ריצ'רד פיצוויליאמס לדיילי מייל ביום חמישי לאחר שהוכרזו שם הספר - "ספייר" - ותאריך היציאה - 10 בינואר.
לפי פיצוויליאמס, הכותרת היא "סנסציונית" ו"מרמזת ש[הארי] לא הוערך או... שהוא לא הרגיש במרכז האירועים".
בהודעה לעיתונות, הוצאת הספרים Penguin Random House תיארה את תוכן האוטוביוגרפיה של הדוכס מסאסקס כ"כנות חסרת רתיעה", שלדעת פיצוויליאמס ישאיר את ארמון בקינגהאם "מודאג מאוד, במיוחד מכיוון שאלה הם החודשים הראשונים של שלטונו של המלך צ'ארלס".
"ללא ספק יהיו ראיונות, סדרות וספקולציות אינסופיות לגבי ספר הזיכרונות הזה", אמר פיצוויליאמס למייל, והוסיף כי הוא חושב שהנסיך בן ה-38 "היה צריך לחכות שנים רבות יותר" כדי לספר את סיפורו. "אפילו אדוארד השמיני, עד אז הדוכס מווינדזור, חיכה עד 1951 לפני ש'A King’s Story' פורסם", ציין.

מארק בורקובסקי, סופר ומומחה לפרסום, הדהד את תחושותיו של פיצוויליאמס, וחזה כי "הנזק למשפחת המלוכה יהיה גדול".
"התגובה של המלך צ'ארלס עשויה להיות אי-מתן תארי מלוכה לילדיהם, ואפילו משיכת התארים של הדוכס והדוכסית מסאסקס", אמר בורקובסקי על הארי, אשתו מייגן מרקל, וילדיהם של בני הזוג: הבן ארצ'י, והבת ליליבת.

עטיפת הספר החדש
בורקובסקי גם הסכים שסביר להניח שמשפחת המלוכה צפויה ל"חג המולד עצבני...עבור המלך החדש, שעדיין מתכנן את הכתרתו, זה לא יכול היה להגיע בזמן גרוע יותר." טקס ההכתרה הרשמי של צ'ארלס יתקיים ב-6 במאי 2023, תאריך שיש שחושדים שנבחר בכוונה ביום הולדתו של הנכד ארצ'י
כמו כן, דווח כי צ'ארלס יאסור על הארי את הכתרתו אם ספרו של הדוכס ימתח ביקורת על המלכה בת הזוג קמילה.
"זה דבר אחד עבור הארי לתקוף את צ'ארלס; הוא יכול להכיל את זה. אבל אם הארי יערב את קמילה בספרו, אין לי ספק שהמלך יבחר בקמילה", אמר לאחרונה מקור לדיילי ביסט, והוסיף שהמלך החדש "מגן בצורה מדהימה" על אשתו השנייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמובן שגם אחרת איך יוכל להישאר הטמפון שלה (ל"ת)
    א 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ??
    אורח 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא האבא הראישון ולא האחרון שמותר על ילד ובשביל מי
    סגור