רכילות עסקית

יולי מאנה חושפת: "מרחיקים אותי מהאחים שלי"

יולי מאנה, בתו של רוני מאנה, משתפת היום בסטורי כנה למדיי מה הוא טיב הקשר בינה לבין האחים למחצה מהאב רוני מאנה ומהאם ניקול הלפרין. הנה מה שהיה לה להגיד וזו הרמיזה שנתנה בנוגע לקשר עם אמה, מלכת היופי לשעבר
מערכת ice |  4
יולי מאנה (צילום אינסטגרם)
יולי מאנה, בתו של איש הנדל"ן רוני מאנה ומלכת היופי בדימוס ניקול הלפרין, חושפת היום בפוסט כנה בעמוד האינסטגרם שלה את טיב יחסיה עם אחיה למחצה מצדו של אביה ומצד אמה, לאחר הגירושים.
כידוע, יולי היא בתם המשותפת של הזוג לשעבר, אשר התגרש באופן מתוקשר בתחילת שנות ה-2000 ולה עוד אח מנישואים אלו. לאחר הגירושים, שני בני הזוג לשעבר המשיכו עם מערכות יחסים אחרות ולשניהם נולדו ילדים נוספים. 
מאנה פתחה היום את הסטורי שלה לשאלות מצד העוקבים ובחרה לענות על השאלה המתעניינת באשר לטיב יחסיה עם אחיותיה למחצה מצדו של רוני מאנה, עם גרושתו ג'ני צ'ארווני. על כך היא כתבה: "אמילי ואריאה אהבות חיי!!!!!" ואף צירפה תמונה עם האחיות הקטנות.
בהתאם לכך עוקב נוסף שאל לגביי היחסים עם האחים מצד האם ניקול הלפרין ולכך היא כבר הגיבה בפוסט מפורט יותר: "לצערי לא, חלום שלי להיות איתם בקשר אבל זה מאוד קשה כשאני אותם פעם בשנה ואנחנו בקושי מדברים. נוצרים פערים, מרחיקים וזה מאוד עצוב בכללי להפריד אחים אחד מהשני. את כל הכוויות שלי מהמשפחה שלי אני מתקנת במשפחה החדשה שלי". 
אמנם לא ברור אם מאנה, אשר נשואה היום לשחקן מכבי הרצליה ברק לביא, נמצאת בקשר רעוע עם אמה ניקול, אך מן הטקסט ייתכן וכי זה אכן הדבר. כזכור, לפני מספר חודשים חשפה לראשונה מאנה כיצד חיה את חייה בצל של אמה, מלכת יופי לשעבר, ועל הקשיים שלה ביחס להיסטוריה המסובכת של משפחתה לאורך חייה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שקרנית!
    Kimmyw212 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני מכירה מקרוב את הסאגה הזאת ובתור שכנה של יולי רואה את ניקול והילדים המהממים שלה יהונתן אריאל וגם בעלה משחקים בפארק עם סאן ריף ומילה, שעות שהם רצים, קופצים, מתנדנדים, צוחקים ומנשנשים חטיפים ומעדנים....לעומת זאת, כשיולי מגיעה לפארק היא עסוקה בלצלם עוד סטורי מנסה להראות שהיא אמא למופת, כשהיא חסרת סבלנות לילדים שלה ??????
    סגור
  • 3.
    לא סובל את רוני לא חבר רק אינטרסים
    תל אביבי מקורי 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את מי הם מעניינים בכלל
    סגור
  • 2.
    אמא שלה היתה בחורה זולה.
    אזרח שמכיר 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    8 5
    יצאה עם שוער הפועל באר שבע אך עזבה אותו לאחר הזכיה כיוון שמאנה היה בעמדה שהבטיחה לה קידום כדוגמנית. זו האמת. אמא שמוותרת על ביתה עצמה ובשרה ודם מדמה היא אישה לא ראויה ומהווה פסולת אנושית.
    סגור
  • 1.
    לאיש מתוסבך ילדים נתוסבכים התפוחים לא נופלים רחוק מהעץ (ל"ת)
    לי 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור