רכילות עסקית

אלקטרה בעסקה מסתורית: זכתה במכרז ממשלתי ב-661 מיליון שקל

החברה הישראלית מדווחת על עסקה מסתורית שבה חברת בת שלה זכתה בבל''מ לביצוע פרויקט ממשלתי בהיקף של 661 מיליון שקל
מערכת ice | 
איתמר דויטשר מנכל אלקטרה (צילום טל גבעוני)
הערב (חמישי) החברה הציבורית הישראלית אלקטרה מדווחת שחברת בת שלה זכתה בבקשה להצעת מחיר בביצוע לפרויקט ממשלתי רחב. היקף הפרויקט הינו בשווי של כ-661 מיליון שקל. על המסמך חתומים שי אמסלם, סמנכ''ל הכספים של החברה, ורונית ברזילי, סמנכ''לית והיועצת המשפטית.  עדיין לא ברור על איזה פרויקט מדובר, אך כידוע לאלקטרה יש 2 חברות בת, אלקטרה נדלן ואלקטרה סקיוריטי, הידועות כחברות שמבצעות פרויקטים עבור הממשלה.
הפרופיל והחזון של אלקטרה תשתיות: אלקטרה תשתיות, שהייתה בעברה חברת חופרי השרון, מביאה איתה שלושים שנות ניסיון בכל פרויקט שהיא מבצעת, דבר הבא לידי ביטוי בחדשנות ובמומחיות. האיכות חסרת הפשרות של החברה, הכרת השוק לעומקו והשילוב בין יכולות המשלימות זו את זו במגוון תחומים, הובילו ליחסי עבודה פוריים וארוכי טווח עם משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות גדולות, אשר בחרו באלקטרה תשתיות לביצוע פרויקטים מהמורכבים ביותר בענף.
קבוצת אלקטרה, שבבעלות חברת האם אלקו, שבשליטת משפחת זלקינד תחת הניהול של איתמר דויטשר, בצעה עשרות רכישות לעיבוי העסקים שלה בתחומי הבנייה, וכיום היא רושמת זינוק של 23% בהכנסות במחצית השנייה של 2022 ל-5.2 מיליארד ש''ח. אלקטרה רשמה עלייה של 61% ברווח הנקי על 190 מיליון שקל, ובמקביל היא בהכנות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בתל אביב, פרויקט בשווי של 9 מיליארד שקל.
 
חשבון בטוויטר בשם יואב פרסם את הדיווח, תחת הכותרת "אלקטרה עם דיווח בסגנון - בורקס העגלה, מי שמכיר מכיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה